• Kikki33

Bra spa hotell

Tråd för tips om olika bra spa hotell. Själv har jag senast varit på Hotell Söderköping som har ett riktigt bra spa hotell. Vad har ni för erfarenheter av andra spa hotell?

• Svar på tråden Bra spa hotell
  • acer

Har också varit på hotellet i Söderköping som TS skriver om. Din länk verkar inte funka riktigt. Men här är vägen som jag hoppas funkar till Hotell Söderköping. Eller direkt till Spa hotell Söderköping den vägen.
    Det är riktigt sköna spabehandlingar och en fint, riktigt fint hotell! Det i Varberg som Hemmafrugan skriver om är nog Varberg kurort tror jag. Har varit där men det är ett tag sedan nu, men det var jag också nöjd med.
    De flesta spa hotell är nog bra tror jag faktiskt. Ofta hotell med "hög klass" som väljer att köra spa också.

• acer
    acer skrev 2011-04-23 12:35:05 följande:
    Har också varit på hotellet i Söderköping som TS skriver om. Din länk verkar inte funka riktigt. Men här är vägen som jag hoppas funkar till Hotell Söderköping. Eller direkt till Spa hotell Söderköping den vägen.
    Det är riktigt sköna spabehandlingar och en fint, riktigt fint hotell! Det i Varberg som Hemmafrugan skriver om är nog Varberg kurort tror jag. Har varit där men det är ett tag sedan nu, men det var jag också nöjd med.
    De flesta spa hotell är nog bra tror jag faktiskt. Ofta hotell med "hög klass" som väljer att köra spa också.
    Vad skumma länkarna bli. Bara den där det står "Spa hotell Söderköping" funkar. Lägger de så här då...

Hotell Söderköping www.hotellsoderkoping.se
    Varberg kurort http://www.varbergskurort.se
Svar på tråden Bra spa hotell