• Bellas7

Bruna klumpar av Crinone fast jag är gravid

bim-2

Hej jag fick ett tydligt plus på stickan i onsdags och set har bara blivit starkare. Idag är jag på bim-2 så mensen ska komma i morgon eller måndag. I allafall tar jag crione två gånger om dagen och fick i dag ut lite som en 50 öring klumpbrunt rött crione, Jag har inga symtom alls att jag är gravid mer än tydligt ont längst ner i ryggen. Ush jag är så orolig men har haft fem tidiga mf så tror det kommer skita sig denna gång oxå.

Undrar lite om det är någon som fått brunt av crione fast de varit gravida och allt gick bra ..

så ledsen nu
  • Svar på tråden Bruna klumpar av Crinone fast jag är gravid
  • Bottis

Jag hade Crinone. Ngn gång var det lite rosa i klumpar som kom ut. Jag brukade titta på införingsplasten och se om den blev missfärgad men det blev den inte.

Lycka till.

• Bellas7

Tack. Crinone är progresteron som man för upp två gånger om dagen för förbättring av Slemhinnan.

Jag fick ju lite ut i går vid tio som var brunt/svart som en 50 öring sen inget alls idag vilken känns skönt. Men har mensvärk som bara den.

• chantii

Det har jag också fått.... inte alls ovanligt. Hoppas verkligen det går bra för dig.

Testade plus i torsdags efter FET, tar crionone 1ggr på kvällen.

• Bellas7
    chantii skrev 2011-04-24 12:18:20 följande:
    Det har jag också fått.... inte alls ovanligt. Hoppas verkligen det går bra för dig.

Testade plus i torsdags efter FET, tar crionone 1ggr på kvällen.
    va stämmer det ? OHH vad glad jag blir i så fall. Då ligger vi ju lika jag plussade i ons kväll svagt sen tydligt på torsdagen ohh hoppas hoppas
Svar på tråden Bruna klumpar av Crinone fast jag är gravid