• kikki

Söka syskon

Hej.
    Jag undrar hur man gör för att söka upp halvsyskon?
    Mina barns pappa har minst ett barn till bortsett från våra två tillsammans men eftersom vi inte har någon som hellst kontakt med honom så vet vi ingenting.

Kan uppge hans personnummer om det underlättar.

Tack på förhand.

MVH

Kikki 

• Svar på tråden Söka syskon
  • Myran 08

Jag har själv hittat syskon, dock har jag fått kontakt med min biologiska pappa. Träffade mina för första gången sommaren 09. 

Om du har personnr på barnens pappa så ring skatteverket och fråga. För har han barn registrerade på sig så kan du få reda på det. Annars är det nog att ta kontakt med dina barns pappa och fråga helt enkelt. 

Lycka till 

• kikki

Tack så jätte mycket för ditt svar, då ska jag ringa på Tisdag o hoppas att de är registrerade för prata med pappan är uteslutet för han vill inte veta av någon av oss.

Hälsningar Kikki 

• en glad

Familjeuppgifter är officiella uppgifter så det är bara att ringa folkbokföringen o fråga!

• Izabela

hello.szukam systrar som hade antagits till Sverige vid en ålder av tre, född i augusti 1981/03/11 och hette Magdalena bär verkligen har data ändras, men kanske någon vet denna person gärna odezwac.Pozdrawiam söker sin syster Isabella Isabella polska.Bifoga ett foto syster när hon var 3 år gammal

• Izabela

witam.szukam sister who was born in Gdynia 1981.03.11 was adopted to Sweden at the age of 3 lat.Szukam her for 19 years but bezkutecznie: (Maybe some of you know this person then please speak up for me a very wazne.Pozdrawiam Isabella

Svar på tråden Söka syskon