Inlägg från: SilverLadyG |Visa alla inlägg
  • SilverLadyG

Vi har sålt vår lägenhet - nu vill köparna inte ha den pga vi har haft katter i den

LovleyMamma skrev 2011-04-24 18:09:08 följande:
    Nej det anser inte jag, att ni ska låta köpet gå tillbaka. Dom har ju faktiskt köpt den av er och nu har ni längre inget ansvar för lägenheten och har det dessutom gått två veckor så.. Då får väl dom sälja den och flytta. 
    Nej jag tycker att som allergiker måste man själv fråga sånt, detta är inte självklart alltid. Är papprerna påskrivna är det inget mer att göra.
    Köparna får skylla sig själva....Innan köpet angav ni inte att ni inte hade husdjur, så det var inget lögn. Affärer är affärer, i affärer finns det inga kompisar eller ngn man ska tycka synd om.
  • SilverLadyG
    GreteP skrev 2011-04-24 19:51:21 följande:
    Nej jag tycker att som allergiker måste man själv fråga sånt, detta är inte självklart alltid. Är papprerna påskrivna är det inget mer att göra.
    Köparna får skylla sig själva....Innan köpet angav ni inte att ni inte hade husdjur, så det var inget lögn. Affärer är affärer, i affärer finns det inga kompisar eller ngn man ska tycka synd om.
    Skrev på fel ställeSkrattande Håller såklart med dig!
Svar på tråden Vi har sålt vår lägenhet - nu vill köparna inte ha den pga vi har haft katter i den