• laris

    Första barnet BF januari 2012. Framtida bildtråd. Någon som vill hänga på?

    Plussade precis efter 1,5 års försök och jag vet att det är för tidigt att lägga upp tråden men jag kan inte låta bli och hoppas på att pyret ska växa och ligga kvar till januari 2012. Tror att det är BF 4/.

    Flera som väntar sitt första barn i januari 2012 som vill följas åt för att dela med sig av alla förändringar som väntar oss?

    Här kan vi lägga upp bilder på saker/kläder vi i framtiden köper och kanske tom en och en annan magbild för att se hur våra magar utvecklas.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-25 08:42
    Det ska självklart vara 4/1! Hade min sista mens den 30/3.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-06 08:58
    Tyvärr så blev det missfall för vår del så jag lämnar tråden nu och önskar er lycka till ni som har kämpat ett tag. Många kramar!!

  • Svar på tråden Första barnet BF januari 2012. Framtida bildtråd. Någon som vill hänga på?
  • laris
    maddosi skrev 2011-06-21 16:30:38 följande:
    Missfall 14/6 så jag lämnar gruppen nu :(
    KRAM, vet hur det känns! Men det blir bättre, jag lovar!!!

     Ville bara kika in och se hur det går för alla  andra Här har vi tagit nya tag. Hoppas på ett plus snart vi med

    Nu ska jag inte störa mer. Kram & lycka till alla gravida!!!
  • MariaM 84

    Laris. Jag hoppas på det bästa och håller tummarna. Är nu i vecka 14 (15 imorgon) Ska på UL den 27/7

  • caspelina

    Hej på er!

    Jag plussade för ungefär en månad sedan, men vi har inte vågar tro att det är sant eftersom läkaren sagt att jag ej kan få barn nu. Men igår var vi hos barnmorskan och hon undersökte och trodde att jag var i vecka 10!
    Känns helt overkligt, men vill hellst se det på bild först.
    Och hoppas att det stannar kvar där inne.
    Vi har jättesvårt att räkna ut hur långt gången jag är, eftersom jag inte haft mens sedan januari, men efter att barnmoskan undersökt mig så trodde hon på 22/1.. =)

    Kram på er!

  • elingabriella
    caspelina skrev 2011-07-02 21:19:38 följande:
    Hej på er!

    Jag plussade för ungefär en månad sedan, men vi har inte vågar tro att det är sant eftersom läkaren sagt att jag ej kan få barn nu. Men igår var vi hos barnmorskan och hon undersökte och trodde att jag var i vecka 10!
    Känns helt overkligt, men vill hellst se det på bild först.
    Och hoppas att det stannar kvar där inne.
    Vi har jättesvårt att räkna ut hur långt gången jag är, eftersom jag inte haft mens sedan januari, men efter att barnmoskan undersökt mig så trodde hon på 22/1.. =)

    Kram på er!
    Åh vilken solskenshistoria! Solig
    GRATTIS! Hjärta
    elingabriella.se - Mops & chihuahua
  • laris
    MariaM 84 skrev 2011-07-02 14:23:36 följande:
    Laris. Jag hoppas på det bästa och håller tummarna. Är nu i vecka 14 (15 imorgon) Ska på UL den 27/7
    Åh vad spännande!!! =) Tiden går verkligen himla fort. Det är verkligen inte länge kvar till UL.

    Vi PLUSSADE igår!!! Så det blir marsbebis istället. Hoppas hoppas att den vill stanna denna gång.
  • elingabriella
    laris skrev 2011-07-03 08:09:34 följande:
    Vi PLUSSADE igår!!! Så det blir marsbebis istället. Hoppas hoppas att den vill stanna denna gång.
    Grattis!! Vilken lycka :) Jag känner på mig att det kommer gå bra! Stor kram {#emotions_dlg.flower}
    elingabriella.se - Mops & chihuahua
  • Rita

    Nu går jag in i vecka 11 imorgon. Känns himla härligt! Tröttheten har försvunnit, kanske beror på att man har semester och bara tar det lugnt. Mår lite illa och äter verkligen bara det jag är sugen på. Går int emed någonting annat, haha ;)


     


    Hoppas att det går bra för alla andra :) Snart kanske man kan börja lägga ut magbilder, hihi.

  • fitforfight1

    Äntligen så är jag nu i v.14 :D ska på kub-test på tisdag och jag längtar
    sååå tills vi ska få se vår lilla älskling. Samtidigt som jag ä'r glad är jag även
    jätte orolig, undra om allt ser bra ut... men jag håller mina tummar!
    Min mage är gigantisk haha folk i min närhet tror jag väntar tvillingar :P haha,
    snart lägger jag upp en magbild =)

  • Prinzessan

    Har fått så ont i ryggen å det känns lixom ner i sidorna på framsidan. Hoppas att det bara är livmodern som växer, eller någon nerv i kläm.

    Är det nån mer än jag som i bland knappt tror på att det är nåt i magen. Ska bli såååå spännade att gå på ultraljud eller att känna första sparken :) Magen växer iaf så nåt liv där inne finns det nog :)

  • fitforfight1
    Prinzessan skrev 2011-07-04 16:27:36 följande:
    Har fått så ont i ryggen å det känns lixom ner i sidorna på framsidan. Hoppas att det bara är livmodern som växer, eller någon nerv i kläm.

    Är det nån mer än jag som i bland knappt tror på att det är nåt i magen. Ska bli såååå spännade att gå på ultraljud eller att känna första sparken :) Magen växer iaf så nåt liv där inne finns det nog :)
    Jag känner likadant! det här med ryggen o nere i sidorna, hoppas oxå att det är
    livmodern!! Ska på ul idag och jag är SJUKT nervööös! usch, vet inte vad jag tar mg
    till om det inte ser bra ut.. Har ju kännt mig gravid så det borde ju vara bra.
    när ska du på ul? 
Svar på tråden Första barnet BF januari 2012. Framtida bildtråd. Någon som vill hänga på?