• Bäbis2011

BF i Dec, 2011

tänkte att vi skulle följas åt här så skriv gärna vart ni kommer ifrån .
    vi kan väl göra en lista som ser ut typ så här:

bf.dat xx namn och var i sverige.

• Svar på tråden BF i Dec, 2011
  • Bäbis2011

Jag kan börja

{#emotions_dlg.flower}   BF-Lista     {#emotions_dlg.flower}

14 dec bäbis2011 Borås

{#emotions_dlg.flower}                        {#emotions_dlg.flower}

• Taxmamman
    Hej, jag hakar på här!
    Vi är nästan lika långt gångna, hur mår du?

12 dec Taxmamman, Landskrona
    14 dec  bäbis2011 Borås

• mamau

Ansluter mig till skaran...

{#emotions_dlg.flower} BF-Lista {#emotions_dlg.flower}

9 dec mamau, Södertälje
    14 dec bäbis2011 Borås

• sjöberg75
    {#emotions_dlg.flower} BF-Lista {#emotions_dlg.flower}

9 dec mamau, Södertälje
    11dec sjöberg75, Borås
    12 dec Taxmamman, Landskrona
    14 dec bäbis2011 Borås

{#emotions_dlg.flower}                        {#emotions_dlg.flower}

Här är en till som väntar dec-bebis!!  
  • Bäbis2011

vad kul att ni hänger på . hur mår ni? drömmer ni med konsiga drömmar?
    själv så mår jag lite illa då och då men det är ju som det är Skrattande

• sjöberg75

Jag måste säga att jag mår oförskämt bra, endast ömma bröst & växtvärk i magen.
    Får dock ont i ländryggen om jag går/står för länge.

Drömmer inte konstiga drömmar men är konstant trött. Har sovit 2 ggr under dagen & skulle kunna lägga mig nu. 

• Bäbis2011
    sjöberg75 skrev 2011-04-25 18:22:42 följande:
    Bäbis2011, ser att vi är fr samma stad. Trevligt. 
    Vart bor du?? 
    Ja vad kul!! :) Kristineberg, du då? Hur gammal är du? -75:a? Det är jag. Barn sedan tidigare?
    Mina söner är snart 15 och 10 år.
  • Bäbis2011
    Taxmamman skrev 2011-04-25 17:37:37 följande:
    Hej, jag hakar på här!
    Vi är nästan lika långt gångna, hur mår du?

14 dec  bäbis2011 Borås

Vart i Landskrona är du ifrån? Jag är ju uppväxt där :) ( i Sandvången) Flyttade till Borås för cirka 6 år sedan.
  • Bäbis2011
    sjöberg75 skrev 2011-04-25 18:21:55 följande:
    Jag måste säga att jag mår oförskämt bra, endast ömma bröst & växtvärk i magen.
    Får dock ont i ländryggen om jag går/står för länge.

Drömmer inte konstiga drömmar men är konstant trött. Har sovit 2 ggr under dagen & skulle kunna lägga mig nu. 
    Skönt att du mår bra! Det är så jobbigt med min oro på nätterna eller mest tidiga morgonar.. trött är jag med från och till precis som det svaga illamåendet. Det har varit så skönt med 2 veckors semester nu Glad
  • Bäbis2011

Hi hi vad många inlägg det blev nu.. Har ni varit på inskrivningen ännu?

• sjöberg75
    Bäbis2011 skrev 2011-04-25 22:01:04 följande:
    Ja vad kul!! :) Kristineberg, du då? Hur gammal är du? -75:a? Det är jag. Barn sedan tidigare?
    Mina söner är snart 15 och 10 år.
    Japp, är 75:a & är gift, har en dotter på 14 & vi bor på Dammsvedjan (så vi är nästan grannar) 
  • sjöberg75
    Måste bara säga GRATTIS till oss alla som väntar en liten i magen Skål

Jag har bara så svårt att förstå att jag ÄR gravid, min man tycker jag är knasig, konstigt eller hahaha..  
  • Tantblå

Hänger på :)

18 dec Tantblå, Dalarna

Hur mår ni?

• Bäbis2011
    sjöberg75 skrev 2011-04-26 08:10:17 följande:
    Måste bara säga GRATTIS till oss alla som väntar en liten i magen Skål

Jag har bara så svårt att förstå att jag ÄR gravid, min man tycker jag är knasig, konstigt eller ha
    Det skålar vi för Flört Alkoholfritt alltså!Glad Skål 

Det är svårt att förstå.. när magen blivit större då fattar vi nog :)

Jasså då är ju vi grannar Glad Trevligt!!!

Vet dottern något ännu? Vi har inte berättat för barnen här ännu... fick ju ett mf i dec.

Jag vaknade 5.40 av att någon skrattade hånfullt i drömmen... kunde inte somna om.. är så trött nu efter jobbet.. lagade middag och nu ligger jag..mådde inte alls bra i förmiddags men lite bättre nu iallafall :) Har nog fått pollen allergi!! Har inte haft besvär av det tidigare. Någon annan som fått det?
  • Taxmamman
    Bäbis2011 skrev 2011-04-25 22:13:44 följande:
    Vart i Landskrona är du ifrån? Jag är ju uppväxt där :) ( i Sandvången) Flyttade till Borås för cirka 6 år sedan.
    Vi bor på Järnvägsgatan, mitt i stan alltså. Men bodde faktiskt i Sandvången för ett par år sedan! Vad kul, vilket sammanträffande! Fast jag är inte härifrån, är från Lund men hamnade här på grund av kärleken.

Inskrivning i övermorgon, iiiiih! Jag fick missfall på julafton, så vi ligger lite lågt, nästan ingen vet än. Men det börjar redan synas ordentligt, det är kanske för att det är andra barnet? Fortsätter det på det här viset lär jag vara officiell inom någon vecka...
  • sjöberg75

Go morgon tjejerna!!

Idag lyser solen igen.. & det är inte alls dumt att vara sjukskriven just nu.

Hur mår ni?? Igår hade jag värk i magen, växtvärk. Gasig som bara den oxå.. härlig doft här hemma igår kväll hahaha..

Är så stolt över mig själv som än så länge hållit mig ifrån ciggen i 8 dagar. Är förbannat röksugen emellanåt
    men det går över på 10 min. Allt för lilla livet i magen Glad Någon som kämpar me ngn dålig vana??

• sjöberg75
    Bäbis2011 skrev 2011-04-26 18:25:14 följande:
    Vet dottern något ännu? Vi har inte berättat för barnen här ännu... fick ju ett mf i dec.
    Dottern fick reda på det i förra veckan. Vi ville ha henne med på noterna om det går illa (mf). 
    Hon har gått igenom mf med oss sen tidigare & då har det varit skönt att kunna sitta o prata hela familjen.
    Då kan jag även vara "öppet" ledsen här hemma & hon förstår & kan trösta.. hon är en klippa på att trösta mig. 

Har ni andra berättat för nära & kära?? 
    Vi har bara sagt det till min ena syster... vill hålla på det så länge som möjligt. 

Svar på tråden BF i Dec, 2011