Inlägg från: sjöberg75 |Visa alla inlägg
  • sjöberg75

BF i Dec, 2011

{#emotions_dlg.flower} BF-Lista {#emotions_dlg.flower}

9 dec mamau, Södertälje
    11dec sjöberg75, Borås
    12 dec Taxmamman, Landskrona
    14 dec bäbis2011 Borås

{#emotions_dlg.flower}                        {#emotions_dlg.flower}

Här är en till som väntar dec-bebis!!  
  • sjöberg75

Jag måste säga att jag mår oförskämt bra, endast ömma bröst & växtvärk i magen.
    Får dock ont i ländryggen om jag går/står för länge.

Drömmer inte konstiga drömmar men är konstant trött. Har sovit 2 ggr under dagen & skulle kunna lägga mig nu. 

• sjöberg75
    Bäbis2011 skrev 2011-04-25 22:01:04 följande:
    Ja vad kul!! :) Kristineberg, du då? Hur gammal är du? -75:a? Det är jag. Barn sedan tidigare?
    Mina söner är snart 15 och 10 år.
    Japp, är 75:a & är gift, har en dotter på 14 & vi bor på Dammsvedjan (så vi är nästan grannar) 
  • sjöberg75
    Måste bara säga GRATTIS till oss alla som väntar en liten i magen Skål

Jag har bara så svårt att förstå att jag ÄR gravid, min man tycker jag är knasig, konstigt eller hahaha..  
  • sjöberg75

Go morgon tjejerna!!

Idag lyser solen igen.. & det är inte alls dumt att vara sjukskriven just nu.

Hur mår ni?? Igår hade jag värk i magen, växtvärk. Gasig som bara den oxå.. härlig doft här hemma igår kväll hahaha..

Är så stolt över mig själv som än så länge hållit mig ifrån ciggen i 8 dagar. Är förbannat röksugen emellanåt
    men det går över på 10 min. Allt för lilla livet i magen Glad Någon som kämpar me ngn dålig vana??

• sjöberg75
    Bäbis2011 skrev 2011-04-26 18:25:14 följande:
    Vet dottern något ännu? Vi har inte berättat för barnen här ännu... fick ju ett mf i dec.
    Dottern fick reda på det i förra veckan. Vi ville ha henne med på noterna om det går illa (mf). 
    Hon har gått igenom mf med oss sen tidigare & då har det varit skönt att kunna sitta o prata hela familjen.
    Då kan jag även vara "öppet" ledsen här hemma & hon förstår & kan trösta.. hon är en klippa på att trösta mig. 

Har ni andra berättat för nära & kära?? 
    Vi har bara sagt det till min ena syster... vill hålla på det så länge som möjligt. 

Svar på tråden BF i Dec, 2011