Dem håller på bygga ut nu så alla småttingar kommer flytta till en ny avdelning nu till 13 maj :)
Lokalerna är helt okej tycker jag, jag är ju dock inte så kräsen för Oliwer trivs där och jag har inte mkt att jämföra med. Dem brukar ha 5 barn per vuxen och blir det fler barn så anställer dem en till.
Dem har ungefär 3 manliga och resten kvinnor i personalen just nu.
Maten får dem ifrån en restaurang som lagar mat med bra ekologiska råvaror, husmanskost.
Oliwer älskar den maten, han äter bättre där än hemma (tyvärr haha jag lagar dålig mat antagligen haha)
Man får veckobrev varje vecka och dem bjuder in då och då på föräldrafika så man får chans att träffa andra föräldrar och barnen på deras förskola osv..
Personalen är hjälpsamma och man får gärna stanna kvar och prata lite efteråt och fråga hur dagen varit annars brukar man få en liten "lapp" upp satt på barnens hylla där dem skriver tex om barnet ätit bra, bajsat och hur länge barnet sovit osv. Om du inte hinner fråga eller om personeln som tagit hand om ditt barn den dagen hunnit gå hem när du kommer.
Min sambo jobbar i Hornstull och det är han som lämnar varje dag, han tar sig kommunalt till jobbetr och det går smidigt.
Du tar bussen till gullmars ifrån förskolan tror jag, det är närmast ( jag har bil så jag är lite bortskämd och börjar tidigt på morgonen 06.00 )
Något mer du undrar ?:)