• Syster C

    För låg volym, android?

    Hej!

    Skaffade mig en ny telefon, eftersom jag fått sweetchilisås i min gamla och av nån konstig anledning gillade den visst inte det Tungan ute

    Har nu en ZTE BLADE, dvs androidmobil och har insett hur satans bra det är! Fixat hem appen Storytel och kan nu lyssna på ljudböcker ! GULD!  MEN,,,, volymen blir alldeles för låg i mina hörsnäckor. Och ja, jag har höjt upp mediavolymen på max.  Blir jag omkörd av en bil när jag är ute och går, så missar jag en lång stund av boken jag lyssnar på. Ok när jag lyssnar på radio, men boken är ju lite värre likson.

    Någon som känner igen detta?
    Hur har ni löst det?
    Andra lurar?
    Finns någon app som kan förstärka ljudet/ höja maxvolymen?

    Hjälp en tekniskt utvecklingsförsenad kvinna!

  • Svar på tråden För låg volym, android?
  • Carinq

    Jag har nästan samma problem android c1000

    Jag kan knappt höra vad folk säger i luren när dom ringer för att ljudet e så lågt trotts att det e på max..

    Snälla hjälp

  • sportpappa

    Enklast är att skaffa trådlösa hörlurar. De har egen strömkälla och är då helt oberoende av vad telefonen kan leverera.

  • Tenshii

    Har du använt lurarna ihop med någon annan källa innan? Kan ju vara så att de bara är klena ljudmässigt och sitter dåligt i dina öron. Jag har blandade lurar som släpper in allt mellan allt och inget ljud alls från omgivningen. Kanske kan vara värt att kolla på en annan modell. 

  • Tozi

    Denna tråden spårade hyfsat snabbt.

    Snacka om att gå off topic!

    Vore bra om det fanns någon med en teknisk lösning.

    Istället för att behöva byta telefon, för att en vilt främmande människa tycker att en annan tillverkare är bättre.

  • Kasper47

    Hej! Varför fungerar inte ringsignal på inkommande samtal? Har startat om, höjd ljudnivå till högsta!

Svar på tråden För låg volym, android?