• Anonym (?)

Vad är det för fel på att flörta med en kille som har flickvän?

Jag tror att jag är kär i en kille och flirtar lite med hon. Får absolut respons. Men jag får kritik för att han har tjej. Men om han nu älskar henne så väljar han väll ändå henne istället för mig... Är det verkligen så hemskt av mig att ge det ett försök och hoppas?

• Svar på tråden Vad är det för fel på att flörta med en kille som har flickvän?
  • tideloo

Jag tycker först å främst det är killens ansvar! Men å andra sidan förstår jag inte rikigt poängen med att flirta med ngn som man vet om är upptagen! Jag hade respekterat det å sett mej om efter andra snyggingar!

• Anonym (hmm)

Håller med. Vet jag att en kille har tjej så tänker jag bara "Fasen också. Aja, det var ju synd" och går vidare. Jag skulle aldrig orka sätta mig själv i en sådan situation. Sen när man själv vet hur ont det gör att bli bedragen så känner man liksom en spärr..

Allmänt fult gjort, ja. 

• Anonym (?)

Men han började flirta, sen blev jag kär och då duger liksom ingen annan... Om han älskar sin tjej vad ska han då med mig till? Han har ju en egen fri vilja. Jag tvingar honom inte till någonting.

• Anonym (Lilla My)

Absolut killens ansvar att säga "nej tack" men jag anser nog att man som utomstående part skall respektera andras förhållanden och inte ägna sig åt att kroka andras karlar/kvinnor

• Anonym

Varför vill du ha en kille som flörtar med andra även om han har en tjej? Obestämd

• Art Vandelay

Det beror väl på om man själv skulle kunna tänka sig att vara tillsammans med en kille som flirtar med andra. Jag förstår inte grejen med att tråna efter andra när man har ett förhållande, men vissa har väl ett stort bekräftelsebehov. Tycker dock synd om hans flickvän, hoppas hon får reda på vad han är för typ så fort som möjligt.

• Apocalypso

Är du säker på att det verkligen är en kille du flirtar med och inte en tjej eftersom du kallar honom för hon? Obestämd

• Anonym (?)

Jag har inget problem med att min ev kille flirtar med andra. Jag är själv flirtig. Bekräftelsebehovet får jag uppfyllt utan att behöva flirta. Hade jag vetat att han hade flickvän hade jag inte flirtat men nu är jag redan intreserad...

• Anonym
    Anonym (?) skrev 2011-04-28 00:42:00 följande:
    Jag har inget problem med att min ev kille flirtar med andra. Jag är själv flirtig. Bekräftelsebehovet får jag uppfyllt utan att behöva flirta. Hade jag vetat att han hade flickvän hade jag inte flirtat men nu är jag redan intreserad...
    Okej, och du har inga problem med att ev. dela honom med andra? Även om ni bildar familj/får barn osv.
  • Anonym (hmm)

Det är just det tjejer som stöter på andras pojkvänner inte verkar fatta förän dom själva ser det med sina egna ögon. 

Kan killen du raggar på hålla på med dig under sitt nuvarande förhållande så kan han GARANTERAT göra detsamma med andra tjejer under ett förhållande med dig. Tyvärr, men så är det.

Det är inte för att du är så speciell som gör att han stöter på dig fast att han har tjej. Det är bara för att du är någon annan. Punkt.

Svar på tråden Vad är det för fel på att flörta med en kille som har flickvän?