• Alsephine

20.45 "Forward vår som är i anfallet..."

www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,497217,00.html

Forward vår som är i anfallet
    Henke varde ditt namn
    Zlatan din like
    Se dina inlägg, såsom i himmelen så ock på marken
    Vårt dagliga mål ge oss idag och markera deras mittfält, såsom ock vi markera att vi stöttar de gulbå och inled oss inte i underläge, utan fräls oss ifrån Nistelrooy.
    Ty bollen är din och Mellberg och målvakten i evighet.
    Allbäck.

Jag korsar fingrar och håller en tumme också - för säkerhets skull!

• Svar på tråden 20.45 "Forward vår som är i anfallet..."
  • lycra

mumin: jag med =) vågar inte heller titta så jag sitter här =)

• Fyra

Här är en till som är duktigt nervvvig! Puhh! Undrar hur detta ska sluta. Tänkte lägga mig tidigt idag och få lite sömn, men, nänä inte gör varken Zlatan eller Henke mål. Heja Sverige!!!!!

• Andrietta

Hahaha=)
    Den var bra. Men vad håller sverige på med? Gör måååål nu då

• syster anna

Hihihi, ja du är Familjelivs fotbollstok du, Alsephine

• lycra

men nu ska de möta portugal (ett favorit lag av mig) & då kommer de inte gå vidare!!!! heja portugal!!!!

• petrusjka

fan fan fan fan fan fan fan.
    men vad gör det om hundra år.
    på dem igen bara.

vem blir förresten lagledare efter den glade tjommen i träningsoverall?

• Andrietta

=( Så var de över då=(

• Alsephine

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Som de spelade, grabbarna våra... för att sedan förlora. Jag avskyr (let me spell it out: A-V-S-K-Y-R!) straffsparkar. Roll on VM!

• Alsephine

lycra, jag får svälja vreden över att Portugal snuvade England på vinsten och heja fram dem jag också. De fyra holländska supportrarna jag hade bakom mig igår kväll stod f ö inte högt i kurs... som de bröstade upp sig när mitt tjoande, hejande och hoppande etc inte riktigt räckte till. SUCK! Nya tag får det allt bli för vår del!

• Fluffi

Bönen var fin, men du glömde en mycket viktig person. LJUNGBERG. Kan man vara snyggare och bättre på fotboll. Han har gjord klart bäst i från sig i hela turneringen. HEJA FREDDIE!

• september77

Vi avslutade vår dopfest med - vad vi hade hoppats på - skulle blivit en fotbollsfest, men icke.... (det blev ett parti TP -spelet alltså, i stället...)

Svar på tråden 20.45 "Forward vår som är i anfallet..."