Inlägg från: Jens Hellgren |Visa alla inlägg
  • Jens Hellgren

Klär pojken i kläning

EramthgiN skrev 2011-04-28 13:40:06 följande:
    Ni är för lätt kränkta och ja jag tycker det är fruktansvärt roligt, särskilt den delen som innehöll foliehatten och radioskuggan. Då skrattade jag högt
    Ingen bryr sig. Sluta drifta iväg från ämnet min herre. Det handlar om homosexuella män som klär sig i rosa. Antingen bidrar du till diskussionen eller så kan du skratta för dig själv utan att informera andra om det.
  • Jens Hellgren
    NadiaMi skrev 2011-04-28 13:42:03 följande:
    Det var en skämtsam populärkulturell referens till Highlander och inget annat.
    Du kanske skulle bänka dig i TV-soffan lite mer istället för att gräva ner dig i dedär studierna?
    Jag tror inte jag skulle lära mig så mycket av att se Christopher Lambert spela en tusenårig gammal kille som slåss. Studier lär jag mig dock av. Jag siktar på att höja mitt IQ till 130 i sommar.
  • Jens Hellgren
    Jens Hellgren skrev 2011-04-28 13:43:30 följande:
    Ingen bryr sig. Sluta drifta iväg från ämnet min herre. Det handlar om homosexuella män som klär sig i rosa. Antingen bidrar du till diskussionen eller så kan du skratta för dig själv utan att informera andra om det.
    homosexuella män som klär sig i klänningar*
  • Jens Hellgren
    TheCoopers skrev 2011-04-28 13:46:43 följande:
    Personligen tycker jag att EQ på många sätt är viktigare än IQ ... och om och om igen blir jag påmind av det

Vad ska man göra med all denna IQ om den inte används ?
    Jag använder min IQ till fullo. Jag har skrivit många studier och utredningar om vice versa, men vissa kanske inte är likadana.
Svar på tråden Klär pojken i kläning