• allmänt

Klär pojken i kläning

sextiotalist skrev 2011-04-28 15:58:51 följande:
    Hade jag så mycket försökt andas klänning till min grabb, så hade jag blivit uträknad direkt. Min grabb var killig från det han kunde bestämma själv. Jag hade ett väldigt bra knep för att få honom sluta med en sak. "Älskling, vad roligt att du vill pröva på något som många tjejer gör" (att det sedan var ett sattyg som vanligast utförs av killar är en annan sak Flört), fick honom att sluta direkt.
    Oj.. Du har verkligen smiskat in honom i grabbträsket ordentligt. Så ambitiöst av dig att få honom att skämmas över att "vara som en tjej".
  • allmänt

Men om man får en ensam pojke mitt ibland släkt och vänners alla töser, skall man då rata alla kläder man får ärva för att de är för flickiga? Man sparar ju fett med pengar på att ärva kläder från flickor också. Gör väl inget om han är lite "alternativ" så länge han trivs själv.

Vuxna karlar får väl också ha klänning. Och bh och smink och vad ni nu dividerar om. Slutar man älska sin son för att han är crossdresser?

• allmänt
    sextiotalist skrev 2011-04-28 16:24:41 följande:
    Det behövde jag inte, han föddes så. Själv är jag inte speciellt tjejig heller, så han har noll tjejinfluenser. Han har nästan bara killkusiner.
    Han har aldrig skämts för det, inte det minsta. Han tyckte (och tycker fortfarande) att tjejsaker är mesigt (och jag tycker också det, som tjej)
    Hahaha "han föddes så". Men sluta!

Du får honom att sluta med hyss för han skall passa sig så han inte blir en tjej! Han har inga tjejer runt omkring sig, hans mamma tycker tjejsaker(?) är mesigt(!)..

Tänk till nu. Varför tror du han är så grabbig och rädd för tjejbaciller?
Svar på tråden Klär pojken i kläning