Inlägg från: Turkosfjäril |Visa alla inlägg
  • Turkosfjäril

Klär pojken i kläning

Jag har bara läst första sidan och TS beskrivning av tråden, och min första reaktion är ''Vad fan?'' Jag läste några som inte tyckte det var något att blanda sig med, att man skulle vänja sig vid 2000-talet, men alltså ursäkta mig... Menar ni att det är okej? Det är inte ett dugg okej?! Det känns mest som att hon är en missnöjd kärring för att hon inte fick drömdottern och istället skämmer ut pojken genom att tvinga honom bära klänningar. Vilken liten pojke vill gå i klänning egentligen?! Det är väl INTE ''det nya''?! Jag ser aldrig killar i klänningar och jag tycker det är jäkligt sorgligt att det finns mammor som faktiskt sätter på sina små söner klänningar!!
    Nej ush och fy. Jag vet inte om du sagt till din vännina TS eftersom jag knappt läst tråden, men har du inte gjort det så GÖR DET.

• Turkosfjäril
    Fotavtryck skrev 2011-04-29 09:26:36 följande:
    TS ska helt enkelt vara tyst. barnet är 3 år o trivs han i kläningar så låt det vara!!!
    Min son gick i rosa stövlar när han var 3.
    Låt barnen välja. Det gör dom starkare!

(är det fel att tonårskillar har rosa kepsar, tröjor, skor mm?)
    Det sistnämnda har väl överhuvudtaget inte med ämnet att göra? Det är en färg, som en tonåring som hittat sig själv valt att bära. Dessutom är det väl jävligt stor skillnad på klänning och tröja?!
Svar på tråden Klär pojken i kläning