Inlägg från: Anonym (Pruttson) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pruttson)

Klär pojken i kläning

Rikard Ukraina skrev 2011-04-28 18:20:20 följande:
    Min käre vän, har du aldrig hört talas om internationella relationer? Jag bor i Ukraina för tillfället (pga arbete) och jag ser många likheter mellan det ukrainska och det svenska samhället. Nyligen har dessutom Rysslands och Sveriges premiärminister respektive statsminister kommit överens om att de två staterna ska anpassa sig till varandra vidare. Detta innebär praktiskt taget att de regler och regulationer som gäller i vackra Ukraina gäller likaså där hemma i Sverige.

Jag antar att du inte kommer förstå det jag skrev ovan, och förklarar det därför enkelt för dig. En pojke i Sverige är också en pojke i Ukraina. En flicka i Ukraina är en flicka i Sverige. Män, killar och pojkar ska inte springa runt klädda i kläder avsedda för kvinnor. I ett sådant fall bör de rubriceras som transvestiter. Du har väl aldrig sett en man bära en BH eller?

Jag föreslår för dig, TS, att du råder din väninna att sluta upp med sitt groteska beteende. Det måste vara någon slags betingad reflex som får henne att klä sin lilla son i flickplagg. Uppenbarligen önskade hon sig en dotter men det blev en pojke, och hon har ännu inte kommit över första fasen, dvs. förnekelse.

Rikard
    MEN ALLVARLIGT!!!!???? och du har lyckats få ett JOBB???

har läst igenom ett gäng kommentarer o va fan kan inte folk bara slappna av!? om jag hade en son så hade han fått ha på sig klänning om han nu så jäkla gärna hade velat det!! whats the big deal??  jag hade inte automatiskt plockat fram en klänning i butiken o sagt "åh den här var väl fin den får du ha på dagis imorgon". men hade han verkligen velat så ..varför inte? det är ingen stor sak!!
    Skadar det honom? nej.
    skadar det någon överhuvudtaget?? NEEEEEJ!!!!!!!!
Svar på tråden Klär pojken i kläning