• Läkerol

Klär pojken i kläning

Fy fan för dig som ringt soc!! Grr. Skaffa dig ett eget liv. Hoppas någon anmäler dig också din apa. Skönt att hon blev sur på dig. Du ska fan inte tala om för andra hur de ska sköta sina barn. Förskolan reagerar om något är fel. Min pojke har två tjej kusiner och var alltid avensjuk på deras Hello Kitty pyjamas nattlinnen. Han lånade alltid av dem när han sov över. Han ville ha ett eget nattlinne med Hello Kitty och fick det. Han fick välja själv när han ville sova i det. När han lekte med sina kusiner klädde han sig i deras kläningar, de byt lånades kläder och lekte med mammors handväskor och klackskor. När han var 3 och halvt år ville han inte mer. Så blev det Inge mer med det!! Låt barn, vara barn och utforska! Ska du anmäla dina vänner för att deras barn kommer ut ur garderoben när de blir äldre i tonåren att de är bög eller lesbiskt?? Det är så det kanske börjar för denna lilla pojke.. Jag blir så arg att jag kokar. När du ser någon slå sitt barn då kan du anmäla. Du har fan ingen aning om att soc kan ta hennes barn. Ring och säg att du överreagerat. Bete dig.

Svar på tråden Klär pojken i kläning