• Daeminimon

Klär pojken i kläning

amanda h skrev 2011-04-28 21:43:44 följande:
    Kan hålla med dig om att vuxna människor kan ha på sig vad dom vill (fast om min man kom hem i klänning hade jag ju rå dumpat honom och frågat vem hans nya pojkvän är),
    Vet du att de allra flesta transvestiter är heterosexuella? Så att fråga vem hans nya pojkvän är vore bara dumt.
  • Daeminimon
    Faber skrev 2011-04-28 21:49:05 följande:
    Skaffar de lesbiska flickvänner?
    Jag skulle gissa att de "skaffar" flickvänner som är icke inskränkta och som älskar dem för den person de är.

Våra bästa vänner t ex är ett heterosexuellt par, gifta i ett år nu. Ibland känner han dock ett behov att vara "Jessica". Hon är helt ok med det, hjälper honom ofta att hitta kläder, skor, peruker, mm.
  • Daeminimon
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-04-28 22:01:26 följande:
    En ful, illasittande klänning är liksom inte automatiskt snyggare på mig än på maken bara för att jag har fitta. 
    Skrattande
  • Daeminimon
    Faber skrev 2011-04-28 22:07:59 följande:
    Konstigt jag är heltsäker på att majoriteten måste vara lesbiska.
    Mmm, det är du säkert. Gå och försök provocera någon annanstans, funkar inte med mig.
  • Daeminimon
    amanda h skrev 2011-04-28 22:31:26 följande:
    Ja okej sorry, jag säger såhär då; Hade min man blivit transvestit så hade jag dumpat honom. För jag hade aldrig förälskat mig i en transvestit från första början. Alla attraheras vi av olika människor, du kanske gillar transor, jag gillar riktiga karla-karlar ;)
    Återigen... Transvestiter är inte på något vis kvinnliga i sin vardag. (Generaliserar, vissa är ju säkert det, men majoriteten är heterokillar som är helt "vanliga"). Eddie Izzard är i mina ögon en riktig karlakarl (straight dessutom), som råkar gilla högklackat och läppstift. Min kompis är en av de manligaste män jag känner när han är C, "Jessica" är ju en helt annan personlighet.
    Väldigt få TV är det jämt, de, likt Clark Kent, går för det mesta ut som Kjell, Anders, Ove etc etc.
  • Daeminimon
    Joual skrev 2011-04-28 22:13:04 följande:
    Härligt att höra! Och vilken rikedom det måste vara att ha så sköna personer i vänskapskretsen. Jag har själv förmånen att ha vänner som avviker från samhällsnormen på olika sätt. Jag kan ärligt säga att de på köpet gjort även mig till en lite bättre och mindre fördomsfull människa. 
    Absolut. Och på ett rent egoistickt plan är jag glad att mitt barn växer upp med normavvikande människor runtomkring sig, eftersom jag tror att det kommer göra honom till en bättre och mer accepterande människa när han blir stor.
  • Daeminimon
    amanda h skrev 2011-04-28 23:07:08 följande:
    Och för dig finns tyvärr inget jag kan föreslå.. finns tyvärr inga komvux kurser för hur man får bitches att sluta mobba på internet ;)
    På vilket sätt "mobbar" man och är en "bitch" för att man påpekar rent faktamässiga fel?
  • Daeminimon
    amanda h skrev 2011-04-28 23:11:53 följande:
    Hon påpekade att jag skulle plugga på komvux - therefore - shes a biatch
    Njae, hon föreslog att du skulle läsa på inom ett visst ämne (eller två). Helt enkelt ett sätt att påvisa att dina kunskaper inom just de ämnena skulle må bra av lite extraläsning.
  • Daeminimon
    amanda h skrev 2011-04-28 23:34:00 följande:
    Ja kallar nån mig korkad så är "hen" (haha) en bitch... ;) och tycker förresten att du verkar som den korkade i det här sammanhanget...
    1. Ingen kallade dig korkad. 2. Att du kallar andra för korkade går däremot bra?

*facepalm*
  • Daeminimon
    amanda h skrev 2011-04-28 23:36:26 följande:
    Haha känner ni mig? Okej, om det nu är så viktigt för er att veta så pluggade jag naturkunskap matte data med mvg i dom flesta ämnena, det ni! och vilket ämne skulle jag behöva mer kunskap inom och varför? Snacka om påhopp!
    Hon sa ju precis det: Historia. Och Biologi.
Svar på tråden Klär pojken i kläning