Inlägg från: Anonym (Big no no!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Big no no!!)

Klär pojken i kläning

trollbottom skrev 2011-04-29 20:17:42 följande:
    Ja, jag håller med. Hemskt att föräldrar tvingar in barn i snäva känsroller där mer är förbjudet än möjligt så att barnen inte kan få utvecklas och bli de individer de kunnat få möjlighet till annars.

Hur kan det vara så farligt med ett j*vla klädesplagg? Hur osäkra i era personligheter är ni egentligen om ni inte klarar av att se en pojke i en klänning?
    vad dillar du om, så pojkar har inte varit individer förrut för dom inte har haft klänningar på sig?
  • Anonym (Big no no!!)

Jaha men då ska jag låta mina barn gå i stringtrosor också, det bär ju bara ett plagg... något av det dummaste jag någonsin hört!!Kräks

• Anonym (Big no no!!)

Idag ska jag sätta på min son string och ett par nätstrumpbyxor.. det ville han ha så det är klart han ska få ha det då, jag kan ju kränka honom annars!!

• Anonym (Big no no!!)
    Tankgirrrl skrev 2011-04-30 10:21:08 följande:
    Det skulle inte jag sätta på mitt barn (och vart har han blivit introducerad för sånt?) . Skulle du sätta på din dotter i samma ålder det?
    Vart skulle han blivit indrodcuerad för klänning då om det inte finns någon dotter med i bilden och mamman inte bär klänning, är jag fortfarande kränkade mot min son då som hindrar honom från den fantastiska my little pony glitter världen???
    Eftersom folk säger att det bara är ett plagg, string och nätstrumpor är väl också bara ett plagg, du tycker string inte är passande?? jag tycker inte att klänning är passande för pojkar!
  • Anonym (Big no no!!)
    Anonym (apan) skrev 2011-05-01 16:48:04 följande:
    Jag anser att bikini är ett plagg för vuxna. Såsom stringtrosor, högklackat, osv. Skulle aldrig falla mig in att sätta dessa på vare sig min son eller dotter. Lika lite en bikini.
    och jag ser plagg som klänningar tillhöra flickor och tycker inte pojkar ska ha det, och skulle aldrig falla mig in i att sätta på en klänning på min son... vad är skillnaden. är inte du trångsynd som inte tillåter din dotter eller son att ha skor med klack på??
Svar på tråden Klär pojken i kläning