• vampyria2

Klär pojken i kläning

Allvarligt va tusan ska soc starta en utredning om???  Jag har själv en dotter som nu fyller 9 och har gått på könsutredning för ca ett år sedan där vi fick reda på att hon hade pojkkromosomer.
    Hon har sen hon var extremt liten vetat om att hon igentligen är en pojke, kallade sig själv han och ville bara ha typiska pojkkläder och saker. Vi var lite förvirrade i början och vågade inte riktigt låta henne köra fullt ut, som tur är så gick det över ganska snabbt och hon fick se ut som den kille hon ville vara.

Som sagt när hon var 8 år så fick hon en könsutredning och där såg man det hon redan visste men som vi inte hade fattat, hon är en grabb över allt utan på en liten liten del på kroppen. Du kan inte veta varför pojken har kläning och du har inget med det att göra, tror knappas att han far så jäkla illa av det än i vilket fall.
    Hmm skulle du ha anmält oss också som har låtit våran tös växa upp som grabb?  Vem tjänar på att man springer omkring och anmäler folk hit och dit? Fattar du vilka pengar det kostar samhälet? Klart man ska anmäla om barn far illa men inte tusan gör de det pga vilka kläder de har på sig.

Kan även påpeka att i den åldern så tror jag knappas att några andra barn reagerar än, inte förens min dotter började skolan så frågade andra barn om varför hon hade pojkkläder när hon var en tjej. 

Svar på tråden Klär pojken i kläning