• Velour

Klär pojken i kläning

Anonym (Anna) skrev 2011-04-28 11:34:37 följande:
    Jag har en kompis som klär sin pojke på 3år ofta i kläningar, jag tycker att det är hemskt men vet inte hur jag ska säga det åt henne? förslag?
    Hon är noga om att det inte finns några pojk och flick kläder färger osv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-29 09:44
    Min kompis blev jätte arg på mig när jag tog en snack med hon igår.
    Vi är nog inte längre vänner och idag har bestämmt mig för att ringa soc och berätta vad hon håller på med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-29 10:36
    Nu har jag ringt och talat med dom på soc, och dom skulle starta en utredning om detta sa dom.
    Riktigt dumt och elakt att anmäla en familj till socialen och på det sättet bidra till en massa stress och jobbig tillvaro för dem. Vad jag finner klandervärd är att soc. också ska starta en utredning mot familjen. 
  • Velour
    Magnus Petersson skrev 2011-07-09 04:37:25 följande:
    Rätt åt dom svinen, så kan det gå när man ska hålla på att experimentera med kön och tvunget vara tvärtemot allt med ett oskyldigt barn som försöksperson, hoppas dom förlorar vårdnaden innan detta barnet börjar skolan och blir mobbad på riktigt för att han har ett eller ett par psykfall till föräldrar.
    Det är traumatiskt för barnen att bli inblandad i socialens utredning också och än mer traumatiserande om socialen vidtar åtgärder som innebär en splittring i familjen. Detta är inte sådant fall där man ens borde överväga en utredning. På sin höjd kanske prata med mamman om vilka konsekvenser det kan få för hennes son när hon praktiserar sin politiska (ja, jag ser det som politiskt) ideologi genom sin son. 
Svar på tråden Klär pojken i kläning