Klär pojken i kläning
Magnus Petersson skrev 2011-07-09 13:04:04 följande:
Jag är starkt emot familjer som lever en udda, dekadent eller avvikande livsstil, eftersom sådana familjer ofta tvingar sina barn att leva samma udda, dekadenta eller avvikande livsstil, vare sig om barnen vill det eller inte. Jag ser gärna ett förbud enligt lag mot att uppfostra ett barn i en sådan familj. Detta är självklart för barnens skull eftersom jag vet hur dessa barnen kommer bemötas i bland annat skolan, jag har inget emot sjuka personer som lever en udda, dekadent eller avvikande livsstil så länge dom håller det för sig själva dock.Det hade varit bra - då hade du inte kunnat föra över dina udda, skadliga och motbjudande värderingar på några barn.
(Måste återigen förundras över varför det aldrig är någon som förfasar sig över att jag för över värderingar på min son eller använder honom som ett slagträ i könskampen när han har blå byxor på sig, bara om han har röda. Är det inte lika mycket ett statement att klä sin son i supermanbody och blå snickarbyxor? (Ja, min sjuveckors har sådana kläder. Han har också röda, blommiga, och vita, beiga, randiga, gröna och gula kläder.) Majoriteten ärvda av storebror.)