amanda h skrev 2011-04-29 00:09:41 följande:
Okej och du tycker inte det är dumt att påpeka återigen att jag behöver plugga på komvux? Oavsett om det kom från henne eller dig först, du behövde liksom inte påpeka det igen, det kallar jag att försöka "trycka ner" nån. Du BEHÖVDE inte upprepa vad hon sa, det fanns liksom ingen need for that. Men du gjorde det bara för att trycka ner, oavsett om du vill medge det eller inte. Jag är liksom ingen elak person, men blev oerhört provocerad när folk säger till mig att jag måste "läsa på" och säger att jag inte har kunskap inom vissa ämnen. Hon kallade mig indirekt för korkad, och det reagerade jag på och DÅ kommer du in i bilden och upprepar allt hon sa?
Där har du förklaringen på hur du trycker ner!
Mina exakta ord:
"Njae, hon föreslog att du skulle läsa på inom ett visst ämne (eller två). Helt enkelt ett sätt att påvisa att dina kunskaper inom just de ämnena skulle må bra av lite extraläsning."
Påpekade ingenting. Kan inte bry mig mindre om huruvida du bör plugga någonstans eller inte. Däremot tycker jag inte att det är acceptabelt att kalla någon vid öknamn som du gjorde, vilket var varför jag "la mig i" från början. Jag kan ju tycka att det är lite magstarkt att man anklagar någon för att "trycka ner" helt ogrundat, när man själv kallade någon för bitch (och "biatch") själv?
Om du klickar på "visa endast" så ser du som sagt precis vad jag skrivit. Omber dig även vänligt att undvika att anklaga mig för saker du inte har några som helst belägg för.