• Driftwood

Klär pojken i kläning

Anonym skrev 2011-04-28 21:35:51 följande:
    Därför att alla ser ut som små pimpinetta fjollor
    Det låter ju snarare ganska svårt att se skillnad då.
  • Driftwood
    Anonym skrev 2011-04-28 21:43:16 följande:
    Trött, förtydligar. På stan är det svårt att se skillnad då alla karlar är antingen gamla kastrerade krakar eller unga människor som alla ser ut att tillhöra det kvinnliga könet.
    För mig låter det fortfarande oklart. Även kastrerade krakar kan ju känna sig som kvinnor.
  • Driftwood
    zelia skrev 2011-04-28 21:44:39 följande:
     Oftast köper jag färgglada kläder, ganska unisex. 
    Hur vet man att de är unisex?
  • Driftwood
    Faber skrev 2011-04-28 21:54:15 följande:
    Nej de är neutrum
    Aha, eller kanske utrum också går bra? 
  • Driftwood
    Daeminimon skrev 2011-04-28 22:04:34 följande:
    Våra bästa vänner t ex är ett heterosexuellt par, gifta i ett år nu. Ibland känner han dock ett behov att vara "Jessica". Hon är helt ok med det, hjälper honom ofta att hitta kläder, skor, peruker, mm.
    Vad spännande. Brukar du vara med då?
  • Driftwood
    Joual skrev 2011-04-28 22:13:04 följande:
    Härligt att höra! Och vilken rikedom det måste vara att ha så sköna personer i vänskapskretsen. Jag har själv förmånen att ha vänner som avviker från samhällsnormen på olika sätt. Jag kan ärligt säga att de på köpet gjort även mig till en lite bättre och mindre fördomsfull människa. 
    Ja visst är det fantastiskt. Jag känner också en person som brukar följa med sin man och köpa kläder.
  • Driftwood
    trettioplus skrev 2011-04-28 22:33:27 följande:
    *skrattar lite och tänker på att en av de mest "karla-karliga" männen i min bekantskapskrets transar emellanåt*
    Hur är man när man är "karla-karlig"? Är det en bra sätt att känna igen en man på eller kan kvinnor också vara det?
  • Driftwood
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-04-28 22:56:19 följande:
    Glömde ju; biologibetyget skulle nog också behöva en lite boost
    Kan du berätta lite om biologin?
  • Driftwood
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-04-28 23:26:35 följande:
    Om man tror att homosexualitet beror på vilka färger man använder när man är barn, behöver man uppenbarligen en kurs i grundläggande biologi.
    Ja verkligen. Vet man vad det beror på?
Svar på tråden Klär pojken i kläning