Daeminimon skrev 2011-04-28 23:58:19 följande:
Njae, jag vet vad det handlar om, vill bara inte lägga ord i munnen på någon annan. Jag underströk ingenting, upprepade bara vad hon sa, då du kallade henne öknamn, vilket jag tyckte var väldigt orättvist.
Trycker inte ner någon, klicka gärna "visa endast" så ser du ett antal inlägg från mig som i allra högsta grad handlar om ämnet. Däremot låter jag inte folk misstolka (med vilje eller av misstag) mig eller andra utan att rätta. Du märker kanske att jag inte uttryckt någon åsikt om dig? Då undrar jag hur jag "trycker ner"?
Okej och du tycker inte det är dumt att påpeka återigen att jag behöver plugga på komvux? Oavsett om det kom från henne eller dig först, du behövde liksom inte påpeka det igen, det kallar jag att försöka "trycka ner" nån. Du BEHÖVDE inte upprepa vad hon sa, det fanns liksom ingen need for that. Men du gjorde det bara för att trycka ner, oavsett om du vill medge det eller inte. Jag är liksom ingen elak person, men blev oerhört provocerad när folk säger till mig att jag måste "läsa på" och säger att jag inte har kunskap inom vissa ämnen. Hon kallade mig indirekt för korkad, och det reagerade jag på och DÅ kommer du in i bilden och upprepar allt hon sa?
Där har du förklaringen på hur du trycker ner!