amanda h skrev 2011-04-28 23:51:35 följande:
Okej, låt henne tjafsa med mig då, men vet du inte vad det handlar om så ser jag ingen anledning till att du ska "back her up" och störa dig på vad jag skriver och understryka att jag behöver plugga historia och biologi? Tycker det är rätt tragiskt att bete sig så.
Visst, det är ett diskussionsforum, men nu diskuterade du inte ämnet eller något JAG hade åsikt om - du ville helt enkelt fokusera dig på att trycka ner mig verkar det som. Så lägg ner och om du vill diskutera något så diskutera ämnet, inte mig.
amanda h skrev 2011-04-29 00:09:41 följande:
Okej och du tycker inte det är dumt att påpeka återigen att jag behöver plugga på komvux? Oavsett om det kom från henne eller dig först, du behövde liksom inte påpeka det igen, det kallar jag att försöka "trycka ner" nån. Du BEHÖVDE inte upprepa vad hon sa, det fanns liksom ingen need for that. Men du gjorde det bara för att trycka ner, oavsett om du vill medge det eller inte. Jag är liksom ingen elak person, men blev oerhört provocerad när folk säger till mig att jag måste "läsa på" och säger att jag inte har kunskap inom vissa ämnen. Hon kallade mig indirekt för korkad, och det reagerade jag på och DÅ kommer du in i bilden och upprepar allt hon sa?
Där har du förklaringen på hur du trycker ner!
Jag har inte tjafsat med dig, inte heller tryckt ner dig. Det har inte Daeminimon gjort heller. Däremot har vi båda ifrågasatt dina åsikter och ställt en del frågor. Frågor som, åtminstone jag (för att inte prata för någon annan), inte tycker att vi fått några tillfredsställande svar på.