Klär pojken i kläning

det har inte skrämt dom utan dom har tillräckligt med skinn på näsan, och vissa vill säga sin åsikt i en tråd utan att behöva ta konsekvensen i 10 år efteråt!
Jag tycker det är synd när man drar genusdiskussionen för långt.
Den handlar ju om alla samma värde och rättigheter. Men rättigheten att välja måste väl i så fall tillhöra barnet och inte föräldern?
Ok, om grabben vill ha klänning, men helt fel om han inte vill det.
Är kanske en smula gammalmodig men jag tycker inte heller att pojkar ska ha kjol/klänning.
trodde dn här tråden låg i sandlådan...
hmm, tycker ju inte att det är rätt om nu inte pojken vill ha klänningar...men vill han det borde det väll vara ok, oftast iallafall.
Koppla in soc är väll lite magstarkt för en sån sak, en annan person kanske hade varit bättre isåfall....om det nu är ett problem för pojken
Ha...ha....ha....ha....ha!
Som om socialen startar en utredning för att en mamma klär på sin son klänning.
Det var det roligaste jag hört!
Hoppas du har roligt i din fruktansvärt löjliga tråd.
Och OM detta nu är sant, så hoppas jag att väninnan din anmäler dig till soc för att du INTE låter/kommer låta ditt barn vara ett barn.
Stackars barn? Stackars barn som får lov att vara barn och inte placeras i snopp och snipp fack redan från födseln?
För mig finns det inte mycket värre än mammor som trycker ner sina nyfödda flickor i äckliga volanger, glitter, ryshpysh kladdiga klänningar som små miniprinsessor. DET tycker jag är riktigt illa!