• laris

Januaribebis 2012

Hej tjejer! Får man vara med? Jag testade pos 25/4, BIM 27-28/4 (ÄL 13/4). Har bf den 3/1 enligt FL. Har knappt haft några symptom hittills och det här är vårt första plus och vi har inga barn sen tidigare heller. Vi har försökt i ca 1,5 och nu är jag orolig för att det inte kommer att gå bra. Har genomgått en sk konicering och opererat mig för cystor.

• laris
    EttLitetPyre skrev 2011-05-01 11:56:36 följande:
    Välkommen laris! Förstår din oro.. Vi har försökt i 3,5 år att bli gravida och nu när det äntligen händer (med hjälp av IVF) är man ju självklart orolig att lyckan ska ta slut.. Vi tar en dag i taget och för varje dag som går tillåter vi oss att bli lite mer lycklig än dagen innan :)
    Det ska jag verkligen ta till mig. Efter varje toabesök känner jag mig lycklig typ. Varje gång jag går på toa tänker jag "hoppas att jag inte har blött!"

Ser verkligen fram emot en mage. Har längtat som sagt i 1,5 år. Håller tummen för alla oss härinne.
  • laris

Hej tjejer,

Tyvärr så började jag blöda idag så det blir ingen januribebis för mig och min man  =(

Vi får ta nya tag helt enkelt. Hoppas på en vårbebis 2012. All lycka till er alla. Kram

• laris

Tack tjejer för er omtanke. Nu har jag varit på SÖS och kollat mig. Det mesta ska vara klart till inatt trodde de. De trodde även att ÄL ska komma igång om ca två veckor om allt är som det ska. Ska på återbesök hos min läkare den 25/5 för att prata igenom det hela och se vad vi ska göra härnäst. Känns som att jag har redan börjat se lite ljus igen. Men hormonerna är inget att leka med. Har gråtit ohämmat och plötsligt både hemma och på gynakuten. Nya tag snart som sagt. Kram på er och lycka till!

Svar på tråden Januaribebis 2012