Inlägg från: Elinheterjag |Visa alla inlägg
  • Elinheterjag

Januaribebis 2012

Hej vågar knappt tro att det är sant men jag har också plussat bf 5 januari om fls kalender stämmer känns kul! Har en dotter som fyller fyra år i maj

• Elinheterjag
    Helhjärtat skrev 2011-05-02 06:53:03 följande:
    Det gick inte vägen för mig Skrikandes har blödit som en gris i två dagar nu. Och symtomen försvann på en gång. Så jag får försöka mig på ett februari barn istället. Lycka till ni andra!!! {#emotions_dlg.flower}
    Beklagar verkligen hoppas det blir en liten februari bebis

Jag känner inga symptom det är väldigt tidigt testar varje dag kan fortfarande inte förstå att det är sant ska till gyn och göra vul den 23/5
  • Elinheterjag
    EttLitetPyre skrev 2011-05-02 20:24:42 följande:
    Jag har redan berättat för mamma då hon vet att vi gjort provrörsbefruktning. Pappa vet dock inget än och inte heller svärföräldrarna. Men jag läste här på FL en rolig grej som vi kanske tänkte ge till sambons föräldrar. På ett vykort skriver man: Hej farmor! Skickar en hälsning från min semester. Det är 37 grader i vattnet och jag mår toppen. Jag har inte kollat in utelivet än men det ska tydligen vara häftigt. Ses i januari! Hälsningar Ärtan". Tyckte det var såå sött :) Pappa tänkte jag fråga "har du lust att bli morfar i januari?"
    Det var skoj kanske härmar dig!

Jag har dock redan berättat för mamma pappa och syrran tänker  vänta med att berätta för övriga  till midsommar  då jag är i vecka 13 
    Ska på vul och titta på bebisen den 23 maj ska bli så kul!  
  • Elinheterjag

Skriver in mig själv på BF listan

{#emotions_dlg.flower}GravidBF Januari 2012Gravid{#emotions_dlg.flower}

Sussolita - BF 1/1 -
    15:e försöket - 1:a barnet - Vårgårda
    minneli - BF 2/1 - 1:a försöket - 2:a barnet
    Niins - BF 2/1 - 15:onde försöket - 1:a barnet - Halmstad
    EttLitetPyre - BF 2/1 - Provrörsbefruktning (IVF). 1:a barnet. G-ävleborg.
    Frökenolson - BF 3/1 1:a barnet,
    Elinheterjag -BF 5/1 2:a barnet Stockholm 
    Ellabella04-BF 6/1 4:e barnet 3:e försöket(ett MA i bagaget)
    MissMaggie-BF 6/1- (Tappat räkningen men vi har jobbat hårt på det i ca 2.5 år) Första barnet - Göteborg
    CR- BF 6/1 1:a försöket- 2:a barnet. Skaraborg
    Hitnrun- BF 6/1-
    Föröskt i lite drygt två år med två tidiga mf tidigare. första barnet- Västmanland
    Lillnallen74- BF 7/1 1:a barnet 9:e försöket (ett MA i bagaget)
    Kiyona - BF 8/1 - 2:a försöket - 1:a barnet - Stockholm
    MiAmore - BF 9/1 - 10:onde försöket - 2:a barnet - Helsingborg
    sarmarg- BF 9/1-
    5 försöket - 3:e barnet
    TriasBlanca- BF 10/1- 3:e försöket- 3:e barnet- Göteborg
    Majskorn- BF ?/1 -4:e försöket (3:e efter MA i januari) Första barnet-Stockholm

• Elinheterjag

Imorgon är det en vecka sen jag plussade bara 35 veckor kvar !

Svar på tråden Januaribebis 2012