Inlägg från: lillrumpis mamma |Visa alla inlägg
  • lillrumpis mamma

Januaribebis 2012

Hoppar in här jag med! Plussade i förrgår. Väntar andra barnet så storasyster kommer vara 22 mån.
    Bf 11 Jan.

Sussolita - BF 1/1 -
    15:e försöket - 1:a barnet - Vårgårda
    minneli - BF 2/1 - 1:a försöket - 2:a barnet
    Niins - BF 2/1 - 15:onde försöket - 1:a barnet - Halmstad
    EttLitetPyre - BF 2/1 - Provrörsbefruktning (IVF). 1:a barnet. G-ävleborg.
    Frökenolson - BF 3/1 1:a barnet,
    Elinheterjag -BF 5/1 2:a barnet Stockholm
    carro8101- BF 5/1- 1:a barnet
    Ellabella04-BF 6/1 4:e barnet 3:e försöket(ett MA i bagaget)
    MissMaggie-BF 6/1- (Tappat räkningen men vi har jobbat hårt på det i ca 2.5 år) Första barnet - Göteborg
    CR- BF 6/1 1:a försöket- 2:a barnet. Skaraborg
    Hitnrun- BF 6/1-
    Föröskt i lite drygt två år med två tidiga mf tidigare. första barnet- Västmanland
    Lillnallen74- BF 7/1 1:a barnet 9:e försöket (ett MA i bagaget)
    Kiyona - BF 8/1 - 2:a försöket - 1:a barnet - Stockholm
    MiAmore - BF 9/1 - 10:onde försöket - 2:a barnet - Helsingborg
    sarmarg- BF 9/1-
    5 försöket - 3:e barnet
    TriasBlanca- BF 10/1- 3:e försöket- 3:e barnet- Göteborg
    planeraren - BF 11/1 - 9 försöket - 2:a barnet
    lillrumpis mamma- BF 11/1- 1.a försöket- 2:a barnet- Göteborg
    Majskorn- BF ?/1 -4:e försöket (3:e efter MA i januari) Första barnet-Stockholm
  • lillrumpis mamma
    annazelda skrev 2011-05-04 21:26:24 följande:
    när ringer man till barnmorskemottagningen egentligen, det är ju första barnet så jag har verkligen noll koll... går in i v6 på fredag så det kanske är okej att göra det nu?
    Du kan ringa och boka in en tid. Förra fången var jag på inskrivningssamtal 7+ något.. Alltid bra att vara ute i god tid, snart är det semestertider också!!
  • lillrumpis mamma

Jag har berättat för 3 vänner & min man vet ju såklart. Men annars håller  vi nog låg profil. Min man vill helst inte att vi säger något till familjen förrän det gått lite längre-. Men kunde så klart inte hålla mig när de gällde mina närmsta kompisar=)

• lillrumpis mamma
    Sist mådde jag illa från v 6 till v 13 ungefär. Inte så att jag spydde men var vrålhungrig typ varje timme så att jag mådde illa, och åt jag inte kunde jag inte röra mig. .. Fick äta postafen och hungern lade sig. Jag gick upp typ 7 kilo på de 8 veckorna, hehe.
  • lillrumpis mamma
    Mamman76 skrev 2011-05-15 15:51:24 följande:
    Säger hejdå och lycka till till alla januarimammor!

Fick åka in akut med ambulans i fredags efter att ha fått så ont i magen att jag svimmade och spydde. Det visade sig vara utomkvedshavandeskap i v7 och blåsan sprack i äggledaren. Min mage fylldes med blod, blödde 1,5 liter! Operationen tog 3 timmar och de fick ta bort hela äggledaren. Nu är jag hemma igen med ett operationssår på magen och det känns så tomt och orättvistGråter  Min lilla bebis är bortaGråter

Ta hand om er!
    Fy vilken upplevelse. Hoppas du återhämtar dig snart!
  • lillrumpis mamma

puh! <illamåendet är här, och tröttheten! Samma vecka som förra grav. Äter postafen men är såå trött av tabl.

• lillrumpis mamma
    Csve skrev 2011-06-09 09:05:03 följande:
    Idag går jag in i vecka10, 9+0. Vill ha nåt att äta heeela tiden!
    Jag med=) inkl matätandet..
Svar på tråden Januaribebis 2012