• twylla

Januaribebis 2012

Hej alla. Plussade igår på bim-3 och enligt fl är bf (fredagen) den 13 januari. Fick missfall i januari i år så nu hoppas jag verkligen att det går vägen. Har inte direkt några symptom mer än onda bröst. Lite molvärk har nog börjat sig smyga på. Men mest är jag bara jätteglad! Hur ska jag liksom kunna koncentrera mig på jobbet idag?

• twylla

Majskorn: Vad roligt att se att du plussat också! Kommer ihåg att du fick missfall nästan samtidigt som mig. Men nu jäklar ska det gå vägen.

Grattis till alla andra också förresten. Och tack för grattis! Känns roligt, ofattbart och läskigt på samma gång. Solig Detta blir vårt första barn.

• twylla
    Majskorn skrev 2011-05-05 10:52:22 följande:
    Ja och så plussar vi nästan samtidigt också :D hahaha verkligen grattis!! Blir mitt första barn också och JA det ska banne mig gå vägen! ÅÅÅÅH jag e så glad för din skull, du förtjänar det!! Vet du vilken vecka du är i?

Min cykel har varit så knepig så det diffar några dagar fram och tillbaka beroende på hur jag räknar men enligt CB digital är jag i v 5-6 så jag utgår från v 5 så kanske man blir positivt överaskad sen när man gått längre :D BF skulle väl bli typ 10e januari men hade varit grymt roligt med en nyårsbebis :)
    Tack snälla! Och detsamma. Enligt fl är jag i vecka 3+5 idag så det är tiiiidigt. Önskar att man kunde spola fram tiden en sisådär tio veckor.

Förra gången hade min mens krånglat mycket så jag hade ingen aning om hur långt gången jag var förrän jag var på sjukhuset. Jag tyckte det var rätt jobbigt att inte veta. Fast då kunde jag ha varit i vecka 12 lika gärna som vecka 4 typ så jag hade ett ganska stort spann... Nu har jag haft ganska normala cykler de två senaste gångerna och vet dessutom när jag hade ägglossning. Den blev till under påskhelgen.  
  • twylla
    SmoochiePoo skrev 2011-05-12 17:26:37 följande:
    Plockar bort mig från BIM listan då jag börjat blöda igen.

Lycka till allihopa!! Och grattis till alla nya plus! {#emotions_dlg.flower}
    Vad tråkigt att höra. :(
  • twylla

Grattis till alla nytillkomna! 

Idag har jag känt mig lite "åksjuk". Vi får väl se hur det utvecklar sig. Går in i vecka 6 imorgon. Ganska lustigt det där, för en vecka sen kände jag ingenting alls förutom att brösten ömmade. Det gör de fortfarande och det molar på rejält. Humöret är ju lite sisådär, började gråta nere i pannrummet innan för veden ville inte klyvas när jag skulle elda. Var nära att jag satte yxan i väggen men hejdade mig i sista stund. Nu har jag lugnat ner mig igen och är sådär löjligt lycklig för att jag har ett litet pyre i magen. Hormoner.

• twylla

Jag har nog inte skrivit här sen jag plussade, men igår var vi på RUL. Allt såg fint ut och det verkar vara en liten flicka. Ultraljudet var en helt fantastisk upplevelse, det var så häftigt att se den lilla! Har moderkakan i framvägg vilket förklarar att jag inte känt så mycket än.

Svar på tråden Januaribebis 2012