Majskorn skrev 2011-05-05 10:52:22 följande:
Ja och så plussar vi nästan samtidigt också :D hahaha verkligen grattis!! Blir mitt första barn också och JA det ska banne mig gå vägen! ÅÅÅÅH jag e så glad för din skull, du förtjänar det!! Vet du vilken vecka du är i?
Min cykel har varit så knepig så det diffar några dagar fram och tillbaka beroende på hur jag räknar men enligt CB digital är jag i v 5-6 så jag utgår från v 5 så kanske man blir positivt överaskad sen när man gått längre :D BF skulle väl bli typ 10e januari men hade varit grymt roligt med en nyårsbebis :)
Tack snälla!

Och detsamma. Enligt fl är jag i vecka 3+5 idag så det är tiiiidigt. Önskar att man kunde spola fram tiden en sisådär tio veckor.
Förra gången hade min mens krånglat mycket så jag hade ingen aning om hur långt gången jag var förrän jag var på sjukhuset. Jag tyckte det var rätt jobbigt att inte veta. Fast då kunde jag ha varit i vecka 12 lika gärna som vecka 4 typ så jag hade ett ganska stort spann... Nu har jag haft ganska normala cykler de två senaste gångerna och vet dessutom när jag hade ägglossning. Den blev till under påskhelgen.