• Roewell

Januaribebis 2012

hakar på här jag med, plussade igår. BF 4/1

• Roewell

Hej alla!

tredje dagen sedan ja plussade och helt plötsligt känns de som om kroppen skriker gravid. Molande värk i magen som kommer och går under dagarna, galet ömma bröst och illamående.
    och ni som har gjort de här förut kan väl ge mig en liten bekräftelse på att det är helt normalt ;)

hur känns de för er andra?

Ha en mysig kväll.

• Roewell
    Vesslan skrev 2011-05-06 09:49:41 följande:

Jag har en kollega på jobbet som jag VET skulle bli jätteglad för min/vår skull om jagberättade för henna att jag är gravid, MEN..... Jag är ganska nojig nu har jag insett. Jag tror ju att om jag berättar det för henne så kommer de inte gå så bra men jag vill. Hur ska jag göra? Jag vet ju innerst inne att man inte kan påverka utgången om det går galet så tidigt meeeeeen Tyst vad göra.... jag är helt förvirrad just nu. Är på jobbet och får nästan inget jobb gjort då jag ändå är på denna sidan....  SUCK

Ja har berättat för två vänner, varför ja valde just dem är för att jag vet att de skulle stötta mig oavsett utgången så de känns bra att ha med dem även om de inte skulle gå vägen. Man har ju så mycket inom sig som vill ut och jag tror de är bättre att ha någon att ventilera sig med än att hålla allt inom sig och nästan sprängas. Jag sa exakt som de var att jag var orolig för att de inte skulle gå vägen så just nu är de mest små grattisrop även om jag vet att de vill hoppa av glädje ;D
  • Roewell

Hej på er alla igen. Här inne händer det mycket som vanligt :) Imorgon ska vi till bm för första mötet, spännande. Har nu gått en vecka sedan ja plusade och firar även en vecka som rökfri Skrattande Känns fantastiskt bra !

• Roewell

Bm var sjuk så det blev inget idag får snällt vänta tills på fredag. Tråkigt då ja får en ny bm också och den andra lät sååå himla trevlig :/

• Roewell

Hej alla igen. Har inte varit så sjukligt aktiv här inne men har läst och följt er andra.

Måste dela med mig av vad som hände tidigare under kvällen.
    Jag satt på toaletten när jag kände buff buff, de rör sig i magen. Inte gaser utan något helt annat, två korta små popcorn smällar skulle jag vilja beskriva det som ;) Jag slängde mig på telefon och ringde bästisen för att höra om de kunde vara bebis. Hon sa ja absolut så ja antar att de var det även om de är väldigt tidigt (v.13). vad tror ni?

Tänkte även slänga in en bild på magen och kan tillägga att mina vanliga kläder INTE passar längre..

• Roewell
    Veronica O skrev 2011-06-21 20:24:13 följande:
    Vi har fått 1:a januari 2012 som beräknad BF Skrattande
    Samma som oss :) Vi håller tummarna för en 12a :D
  • Roewell
    Frökenolson skrev 2011-06-21 22:46:57 följande:
    kul att du känner bebis!! jag har också känt något, vet inte vad, nu hoppas jag på mer aktivitet snart!
    Ja mer mer mer satt ja på toa och tänkte. Tänk när de börja buffa omkring ordentligt där inne, Mysigt!
    minneli skrev 2011-06-21 22:49:38 följande:
    Jag läste igår att man kunde känna bäbisen i v.13. Om man kände något strax under naveln och det inte följdes av något "kurrande" så kunde det vara det stod det =) Jag är också i v.13 och tror jag kände igår.
    Jag hade hakat upp mig på guldfiskgrejen men tyckte inte alls de kändes som en guldfisk. Hur kändes de för dig?
Svar på tråden Januaribebis 2012