Januaribebis 2012
Här plussa vi förra veckan å väntar andra barnet ijanuari 7 :)då e lillan 1år7mån :) jag mådde bra med första å mår hur bra som helst än sålänge :)
Här plussa vi förra veckan å väntar andra barnet ijanuari 7 :)då e lillan 1år7mån :) jag mådde bra med första å mår hur bra som helst än sålänge :)

Sitter o funderar på att ringa mvc nu..skrattar lite för mig själv..för jag vet inte vad jag sa säga lixom :) hej..här är jag igen..jag tror jag ska börja gå hos dej igen eller nåt sånt ;)?
Ringde o fick tid till 23maj för inskrivning :) spännande:) e i v6 nu :)
Här e det aktivt :)
född -84
väntar andra barnet.första e född juni 2010.Jag e ganska kort och vägde 63kg före första graviditeten..gick upp mycket islutet för jag var så svullen.sammanlagt 20kg på plus sista veckan innan bebben föddes på bf datum!Denhär gången ska jag försöka vara mera aktsam å mera igång så jag inte rullar fram ;)Det e kanske en av många oros jag har..med vikten....jaa..å allt som kan hända..nu e det ju så kritiskt..men jag ber att allt e bra :)
jag tycker att jag har svällt lite..e i v6 nu..men annars hoppas jag att det inte syns alls än..skulle vilja vänta tillv12innan vi berättar.