Inlägg från: Gladamamsen |Visa alla inlägg
  • Gladamamsen

Januaribebis 2012

Här plussa vi förra veckan å väntar andra barnet ijanuari 7 :)då e lillan 1år7mån :) jag mådde bra med första å mår hur bra som helst än sålänge :)

• Gladamamsen
    Shirin85 skrev 2011-05-08 01:39:27 följande:
    Ska ringa MVC nästa vecka!
    Jag ska göra UL i vecka 10, inget VUL för man gör inte det här om det inte är en speciell andledningObestämd
    Vi har samma bf datum :) Grattis:)
  • Gladamamsen

Sitter o funderar på att ringa mvc nu..skrattar lite för mig själv..för jag vet inte vad jag sa säga lixom :) hej..här är jag igen..jag tror jag ska börja gå hos dej igen eller nåt sånt ;)?

• Gladamamsen

Ringde o fick tid till 23maj för inskrivning :) spännande:) e i v6 nu :)

• Gladamamsen

Här e det aktivt :)
    född -84
    väntar andra barnet.första e född juni 2010.Jag e ganska kort och vägde 63kg före första graviditeten..gick upp mycket islutet för jag var så svullen.sammanlagt 20kg på plus sista veckan innan bebben föddes på bf datum!Denhär gången ska jag försöka vara mera aktsam å mera igång så jag inte rullar fram ;)Det e kanske en av många oros jag har..med vikten....jaa..å allt som kan hända..nu e det ju så kritiskt..men jag ber att allt e bra :)

• Gladamamsen

jag tycker att jag har svällt lite..e i v6 nu..men annars hoppas jag att det inte syns alls än..skulle vilja vänta tillv12innan vi berättar.

• Gladamamsen
    glaad skrev 2011-05-13 15:50:55 följande:
    Hejsan! :)

Jag plussade för två dagar sen, så om mina uträkningar stämmer är jag i vecka 5 (4+2). Detta blir mitt andra barn. :)

Vågar knappt tro att det är sant än då detta inte alls var planerat. Men också pga tidigare missfall innan första barnet.
    Hur gammalt e ert barn ni har redan då?  GRATTIS:)
  • Gladamamsen
    minneli skrev 2011-05-24 17:40:02 följande:
    En sån har vi till vår dotter, ska du ha med citykorg också eller?
    City cross e vi super nöjda med :) behåller den och köper en begagnad syskonvag :)
Svar på tråden Januaribebis 2012