Januaribebis 2012
Hallå. Jag plussade idag, svagt men synligt. Vi kan inte heller fatta att det kan vara ett pyre i magen. Tänkte testa i morgon samt söndag och se att det ökar i styrka så vi verkligen kan förstå att det är ett frö. BF 16/1-2012
Hallå. Jag plussade idag, svagt men synligt. Vi kan inte heller fatta att det kan vara ett pyre i magen. Tänkte testa i morgon samt söndag och se att det ökar i styrka så vi verkligen kan förstå att det är ett frö. BF 16/1-2012
Hej!
Jag ringde BM idag och ska få komma dit den 20 maj. Är i vecka 5 enl digitala gravtestet. Min dotter föddes för tidigt pga GBS så jag är livrädd för att jag ska ha det denna grav också. Men det lät som att vi fick en kanon BM som förstod min oro. Usch kan inte bara denna oro försvinna, hur stor är chansen att få missfall igentligen.
Mina bröst gör satan ont, mensvärk och svullen mage. En del säger att man får större mage andra gången 

.Är det någon som har märkt något på era magar? Jag har blivit svullen och det har blivit en liten tjej mage. Ser inte gravid ut bara lite mullig. Undrar om det är normalt?