Inlägg från: jessika1988 |Visa alla inlägg
  • jessika1988

Januaribebis 2012

Hej!

Tar och hoppar in här.
    Plussade i lördags BIM-5! Lycklig!

MA för ett år sedan så orolig är man dock.. "bebis" slutade växa i vecka 4-5. Kom ut 10 veckor senare..

Ringde därför till MVC idag för att boka inskriving + för att jag ville boka tid för tidigt vul för att se då allt är som det ska va.
    Blev ombedd att boka tid på kvinnokliken så jag ringde dit. Men det var inget som dom ville hjälpa mig med. Berättade om mitt MA förra året, men ändå inget som hon varken ville eller kunde hjälpa mig med. skandal enligt mig..

slutade att jag nu bokat tid på emmakliniken i malmö i slutet av juni. Man vill såklart veta att allt är som det ska va!

Grattis alla och hoppas att ni mår bra!

LYCKA TILL!!!

• jessika1988

Jag har bokat en tid i Malmö på en privat klinik, kostar visserligen 1000kr men det är det värt... Har ingen kraft eller ork att bråka med kvinnokliniken här i Kristianstad.. Tycker bara det är tragiskt att man iaf inte kan få ett vul kring vecka 12 iaf när den jobbigaste perioden är över + när man fått MA innan.. Så nu längtar jag tills den 30 Juni i hoppas på att få se en frisk krabat Om jag får min bebis i dec eller januari spelar mig heller ingen som helst roll, det som spelar roll är att barnet mår bra! Nu ska jag sova, har jobbat inatt! Hoppas alla får en bra dag! Kram alla!

• jessika1988

Mysgrodan: grattis till ditt pluss!!! Självklart måste man inte vänta att berätta att man är gravid. Det är upp till var och en. Jag blev gravid för ett år sedan o innan v 12 visste nog alla i min omgivning att jag va gravid. Det jobbiga var bara sen när vi fick missfall o skulle berätta det för alla. Är nu gravid igen, precis plussar, vår familj vet om det. Men väntar med att berätta tills vi gjort ultraljud när jag är i vecka 11.. Mest för att slippa behöva tala om för alla om d inte skulle gå hela vägen.. Men man är ju så lycklig så man bara skulle vilja skrika rätt ut Lycka till!!

Svar på tråden Januaribebis 2012