Januaribebis 2012
hej hej.. jag har precis plussat idag på BIM-4, det är så tidigt ännu så jag vågar knappt skriva det ens.. jag avvatar lite men ville ändå bara komma in och säga hej.
hej hej.. jag har precis plussat idag på BIM-4, det är så tidigt ännu så jag vågar knappt skriva det ens.. jag avvatar lite men ville ändå bara komma in och säga hej.

När vi ändå prata om symptom... Jag blir lite yr och är kissnödig hela tiden och börjar bli lite mera trött. Och så känner jag ibland av nån molande värk, och jag kan inte bestämma om det är bra eller dåligt. Jag är på BIM-2 och försöker minnas hur jag bruakr känna innan mens, men det är nog inget molande då, bara ett tryck i korsryggen dagen innan. Fy vad man analyserar allt hela tiden!
Grattis Oline, och välkommen till tråden!! Har du börjat få några känningar ännu?

Jag var bara sugen på fet mat förra graviditeten.. tyvärr syns det fortfarande på vågen och det är inte alls kul! Den här graviditeten ska jag försöka att motstå sånna sug och bara äta nyttigt.. lycka till..