• Mikkan90

Januaribebis 2012

Vet inte om jag skrivit i denna tråd innan, men skriver nu/igen iaf ;)
    Beräknat BF 11/1, har inte berättat för någon än, men redan fått frågan.
    Har tänkt att inte berätta förrän jag sett bebisen, det lät nämligen blir ramaskri
    från min familj. Har sagt till killen att han får säga till sin familj när han känner
    för det. Tror dom kommer bli glada :)
    Detta är vårat första barn för båda.

• Mikkan90
    mia1986 skrev 2011-05-16 21:15:11 följande:
    Jag har köpt boken MAMMAPRAKTIKA  :) Står en väldigt massa bra läsning i den och det står väldigt bra om vad som händer varje vecka och hur mycket bebis växer mm. Du kan även skriva i den själv och i de flesta veckorna finns det ett speciellt stycke för pappan att läsa :)
    Den boken har jag också :) Känns jättemysigt att ha något att sitta och fylla i varje vecka ^^

Bumbi84: Oj vad starkt! Vilken vecka är du i? Funderar också på ta ett till för att se om det ökat, men
    om det inte gjort det lär man ju bli orolig ist ^^
  • Mikkan90

Plussade första ggn i vecka 3+4 (äl+11)  men enligt vul var jag lite längre gången.. Vilket inte är möjligt då jag bara hade sex en gång och det var just när äl-slemet slutat. Så måste väx lite fortare eller mät llite fel ^^

Den här gången plussade jag inte förrän 4+5 men tror äl var lite sen så jag gissar att jag blir lite tillbakaflyttad.

• Mikkan90
    Majskorn skrev 2011-06-07 16:55:11 följande:
    jag va på vul i v 5+6 och då slog inget hjärta men det kanske är olika...min appar har sagt v6 men 6+1 är ju vecka 7....de är dock på engelska och de kanske räknar annorlunda vad vet jag nu slår iaf hjärtat och det är viktigast :)
    Jag har också läst vecka 5-6 överallt.
    Tror helt enkelt bebisen är för liten (eller kanske slagen för oregelbudna?)
    för att det ska synas på vul så tidigt dock :)

Tror det var någon annan på familjeliv som tipsade om den här
    sidan
    för att se ultraljudsbilder vecka för vecka :)
Svar på tråden Januaribebis 2012