Januaribebis 2012
Jag plusade i morse! Så här blir det en januari bebis!!!! 

Jag plusade i morse! Så här blir det en januari bebis!!!! 

Jaa.. jag TROR jag hade äl 27.de april.. så när tror ni?
Ja den 17.de januari då! 
Förr kunde man väl läsa om olika månadsbebisar.. var kan jag hitta de? Jag vill läsa om januaribarn! :)
så roligt! grattis!
Blivande Januaribebis mammaor!! Har ni gått ut mer er glada nyhet?
Jag har så svårt med att inte gå ut med det offentligt ännu!! 
Oj vad ni är coola.. Vi har talat om för de närmsta vännerna och våra familjer.. och skulle helst vilja skriva ut de på facebook nu och gå med en tröja med trycket "bebis" på magen! Jag är löjligt glad och vill att ALLA ska veta det nu. 
Ne!! Jag ska fan gå ut med det efter besöket på fredag!! Nu har jag pratat med mina närmaste vänner som själva har barn och med första är det fan inte lätt att vara tyst! Jag väntar ju en son/dotter, INTE missfall!
Tog ännu ett gravtest i dag och strecket var fan starkare än kontrollstrecket! 

)
.I dag ska vi på ultraljus!! Så spännande! Undra hur många det är? 
Nee jag tror det inte är fler än en! Elelr jag hoppas inte de iaf! 
Det räcker gått och väl med 1!
Har ni nå bra tips på mammabloggar? Om livet som gravid/förälder, och en massa shopping??
Skriv gärna de här http://ihuvudetpaamelie.blogg.se
Jag är i vecka 5! Blev dock väldigt chockad.. var helt säker på att jag skulle se något mer än en svart fläck..
okej.. ja lite nervös har jag varit i dag vill jag lova..
Jag kanske får lämna er.. Har fått blödningar... ska in på ultraljud kl 11.30.
Jag lämnar er nu.. Fick ett missfall kl 11, har varit på undersökning och allt är borta och allt ser bra ut.. Fysiskt mår jag bra och blöder inget alls. Om ni vill läsa mer om det som har hänt så finns det ett forum. "Missfall på G?!" som jag gjorde i går natt. och har uppdatetat hela tiden.
Vi ska nu ta nya tag och hoppas på en nya graviditet som håller hela vägen till ett friskt barn. Lycka till till er andra!
Tack snälla ni!!