Januaribebis 2012
Efter ca 1 år av försök, längtan och förtvivlan så fick jag äntligen ett plus! Det hände igår och jag har fortfarande inte förstått att det är vår tur nu!
Efter ca 1 år av försök, längtan och förtvivlan så fick jag äntligen ett plus! Det hände igår och jag har fortfarande inte förstått att det är vår tur nu!
Föresten kan inte någon förklara hur jag ska räkna veckorna. När ni skriver tex vecka 5+2. Vad innebär det? Allt är nytt för mig, så någon vänlig själ får gärna förklara...
Är i v. 5+0 och idag kom tröttheten! Herregud kan man vara så här trött? Har varit lite smånojig att jag inte känt så mkt symtom. Första barnet så jag vet inte alls hur det ska kännas. Jag är livrädd för missfall så jag vill gärna kräkas vara dödstrött och you name it. Då känns det iallafall som att allt är som det ska! Är det fler som tänker så?
Jag är orolig över att jag inte känner så mkt symtom (v.5+1). Är lite trött, mer hungrig och lite lite småillamående (om jag känner efter) har också en konstig dygnsrytm vaknar vid 4-5.
Ni andra verkar känna hur mycket som helst! Borde jag inte ha molvärk och ömma bröst? När började ert illamående?
Det är min första graviditet så jag har inget att gå efter. Men jag vill gärna känna mig mer gravid än vad jag gör nu tycker dessutom att veckorna går sååå långsamt. Jag vill att det ska gått 12v så jag kan andras ut och få berätta för min familj.