Januaribebis 2012
hej alla
jag plussade imorse :D:D:D
enligt FL har jag BF 9/1-2012
vad har ni för symtom?
hej alla
jag plussade imorse :D:D:D
enligt FL har jag BF 9/1-2012
vad har ni för symtom?
Helt otroligt att man plussat på första försöket (1 barnet) jag är så lycklig och vill skrika ut det till hela världen hihi
+ att jag som alltid sover på mage inte kan det pga ömma bröst så in i tusan!! :/
Idag vaknade jag och mådde jätte illa.. Men det har gått över nu, fy jag som hatar magsjuka och sånt.. Växtvärken känns som ett bra tecken så den klagar jag inte på hihi
Ringde till barnmorskan idag, allt känns så overkligt men samtidigt så underbart!
Men åh jag är borta från listan.. Kan någon vänlig själ lägga till mig? Bf 9/1 första barnet o första försöket :)
Jag är 23 och väntar första barnet med stor spänning! Har längtat i flera flera år :)
hej hej, här händer det grejer. har varit bortrest så inte vart inne på ett tag.
i fredags fick jag en blodfläck på pappret när ja kissat........
men det har inte gjort ont eller så ,allt har vart som de vart de andra dagarna... fy varför får man de? blir ju dunder orolig... ska till bm imon så får vi se vad hon säger...
hur mår ni andra? :)
Blöder du mkt? Jag blödde lite i fre men bm sa att det var ganska vanligt så länge det inte är massa blod och gör ont..
Caradan :
Jag var hos bm i tis och då gjorde hon ultraljud på mig eftersom ja blödde lite i fredags och hon kunde inte heller se någon 100% hjärtfrekvens... Blir ju så jävla nojig.. Ska tillbaka den 31/5!! Du är inte ensam, vi håller tummarna! Jag är i V5+3
Nej jag tänker också så, att det är ju väldigt tidigt! Ser framemot ett hjärtljud nästa tis :)
Jag behöver gå på toa jämt känns det som haha.. Har ni haft typ stickningar precis ovanför livmodern?
Nej det finns många gravida som inte känner speciellt mkt alls och som mår super bra under hela graviditeten. Symtomen är så olika person till person och alla får inte alla symtom. Jag har tex inget illamående alls men lite molvärk och väldigt ömma bröst
Hej alla..
Jag fick ju litelite blod när jag torka mig för två veckor sedan och nu precis fick jag det igen :S varför?:( vad händer?? det är ju inte alls mkt o känns inget :/