LoboSonora skrev 2011-05-22 21:51:45 följande:
Ja jag har oxå hört att det ska göra j*vligt ont men alltså jag har på min höjd haft lite mensverk bara. Men jag förstod nästan att det var missfall när det kom rätt mkt blod idag och det vr lixom mörkrött. Nja nä jag skulle nog inte kalla de klumpar men det var lite mer blod på vissa ställen , isf pyttepytte klumpar, inget jag reagera över iaf, och det kom nu ikväll efter jag vart på akuten och allt e redan ute så har ingen aning vad det är för nått..
Jag var i vecka 6 (5+4) .
Hoppas så innerligt att det inte är missfall för dig ! Det behöver ju verkligen inte vara så. Sist jag var gravid, med min son, så blödde jag jätte mycket i vecka 13, det var så mycket att jag fick ha en dubbelvikt handduk i min killes kalsonger och jag blödde igenom, och då åkte vi till akuten o det var lungt :) Så ta inte ut nått i förskott.. Ring gyn imorgon så får du komma på en kontroll.
Till mig sa dom först att jag skulle avvakta en vecka och sen ringa tillbaka till gyn men sen ändra dom sig och ringde upp mig så jag fick komma in, och det var ju skönt så man inte går o tror att man e gravid så är man inte det..
Håller tummarna för dig !
Hmm ok.. Ja då var det ju ett väldigt tidigt MF, så då har jag hört att det kan kännas som vanlig mensvärk... Men efter vecka 8 bör det göra ondare vad jag har förstått... Men jag tog en alvedon igår kväll innan jag la mig för säkerhetsskull, kansk hade jätteont i sömnen utan att märka av det och sen blödde ut klumpen imorse... :S
Hoppas inte heller att det är missfall, men det känns rätt så kört faktiskt... =(
Ska se vad bm säger imorgon, om jag kan få en tid till ul...
Det är ju nästan värre om man går och tror att man inte är gravid och så är man det, man kan ju stoppa i sig konstigheter!