• maami

Januaribebis 2012

Hej, tänkte att jag hoppar in här om jag får?? Jag har bf 31 jan o är i v 5...? Detta blir förhoppningsvis vårt andra barn, vi har en son som snart blir 11 månader :) Det känns lite galet att (kanske) få barn så tätt men ändå superkul!!! Grattis till alla er andra som går i väntans tider, själv är jag sjuuuuukt nervös för mf, men tar en dag i taget..

Dags att kontakta bm? jag vill oxå ha tidigt vul eftersom jag oroar mig så mkt... Rynkar på näsan

Är ni fler därute som oxå har barn tätt?

• maami

Shirin: tack! :)

Det är så himla tråkigt att vara nervös hela tiden, bara... man kan liksom inte njuta av själva graviditeten... dumma...

• maami

sen ang. symptomen... jag mår illa till o från och har som molvärk i magen ganska ofta.. men jag känner absolut inget i brösten... borde jag det???

• maami

Till plingplong:
    Vad tråkigt. Beklagar... :(

• maami

jag mår illa till o från (går in i v 6 imorrn) men min förra graviditet så slog illamåendet till ordentligt på julafton!! då var jag runt v 9-10... molvärken är oxå till o från.  jag har typ inte alls ont i brösten.. kanske lite om jag trycker på dom.. borde jag oroa mig? :(

• maami
    Amelie85 skrev 2011-05-31 14:58:08 följande:

Jag lämnar er nu.. Fick ett missfall kl 11, har varit på undersökning och allt är borta och allt ser bra ut.. Fysiskt mår jag bra och blöder inget alls. Om ni vill läsa mer om det som har hänt så finns det ett forum. "Missfall på G?!" som jag gjorde i går natt. och har uppdatetat hela tiden.

Vi ska nu ta nya tag och hoppas på en nya graviditet som håller hela vägen till ett friskt barn. Lycka till till er andra!

vad tråkigt, beklagar
  • maami
    79a skrev 2011-06-01 21:22:40 följande:
    Jag tror jag lämnar den här tråden nu. har ont och blöder. Kommer försöka få en tid för kontroll imorgon. Det värsta är att det gick ända till vecka 9...har hunnit vänja mig vid mage och gjort farmor glad
    79:a
    , vad jobbigt, hoppas det inte är nåt.. min svägerska har haft ganska mycket blödningar med alla sin a 3 barn, o ända upp i v 12... in o ut på UL, men det har aldrig varit nån fara :) Hoppas det är så för dig denna gång..
Svar på tråden Januaribebis 2012