Januaribebis 2012
kan ni beskriva eran "växtvärk" detta är mitt tredje barn men hade inte ont då. men nu har jag int i nedre delen av magen då och då oftast kvällstid . Behöver jag vara orolig? Är 6 år sedan jag var gravid sist. Tacksam för svar
kan ni beskriva eran "växtvärk" detta är mitt tredje barn men hade inte ont då. men nu har jag int i nedre delen av magen då och då oftast kvällstid . Behöver jag vara orolig? Är 6 år sedan jag var gravid sist. Tacksam för svar
Måste bara fråga. Är de någon mer som har rikligt med flytningar? ser ut som när man har ägglossning? Är livrädd att detta skulle vara ett tecken på misfall. :(
Hej tjejer! Hur mår ni i eran graviditet? Själv mår jag jätteilla och är sjukt trött. Är de någon mer än jag som blir jätte dålig i magen. Känns nästan som man går runt och är magsjuk. Eller har jag drabbats av ehec bakterien :(
Hoppas ni mår bättre en mig :)
Inte jag heller. Men blir nervös ändå. Har inte det blivit bättre till efter helgen så ringer jag barnmorskan för att se om jag kan få hjälp mot hur jag mår. hoppas du mår bättre snart. :)
finns de något receptfritt läkemedel mot illamåendet som man kan köpa?
Hej!
Hur står de till med er alla. Har inte varit inne och skrivit på ett tag. Har mått så himla illa plus att jag drabbats av kapaltunnelsyndom och foglossning så jag knappt kan röra mig. Så har blivit sjukskriven...De gjorde mig jätte deppig för på läkaren lt de som att jag inte kommer kunna gå tillbaka till jobbet innan graviditeten. Är i vecka 12 nu. 28 veckor kvar. Hur mår ni andra? Hoppas ni mår bra :)
Fick se mitt lilla pyre idag;) Han/hon vinkad till oss ;) Längtar så tills pyret vill titta ut :)
jag kanske är helt ute och cyklar men har ni inte varit på ultralju ännu? jag var i vecka 12. Då vinkade den lilla krabaten till mig ;) Har ett till den 22 augusti då jag är i vecka 20. Funderar oxå på att göra ett 3D ultraljud. Men jag får se. Måste fråga är det någon mer än jag som har super ont i magen . Liksom på sidan av nedre delen av magen?