• min tur

Januaribebis 2012

Hej, jag vill gärna vara med här...
    Jag är 37 år, snart 38 och har gjort 3 ICSI & ett FET i ett tidigare förhållande, gravid en gång, men MA i v.13
    Nu fem år senare i ett nytt förhållande, mitt livs stora kärlek,  är jag nu gravid i v.9 (8+1) efter en IVF på RMC i Malmö. Vårt första IVF tillsammans och idag fick vi se ett litet pickande hjärta på VUL Glad fantastiskt!
    Allt såg bra ut och stl var 17.3 m.m och enligt läkaren var det två dagar större än beräknat, 8+3
    BF ca 30 januari.
    Kram

• min tur

Tack Bumbi & MiAmore!
    Nu skulle jag vilja gå och lägga mig och vakna v.13 Glad

• min tur
    Stellan skrev 2011-06-21 20:29:29 följande:
    Ja det ska verkligen bli intressant att se hur hon reagerar på bebisen. Vi har en staffe, dom som kallas för "nanny dogs", och hittils visar hon klara tendenser att bli överlycklig när hon träffar kids :) 
    Jag har också två hundar, men de visar inget annat än vanligt intresse för gos & kel ännu...min "gamla" hund avskyr iofs barn så han kommer nog förtränga allt som har med bebis att göraRynkar på näsan
  • min tur
    T88 skrev 2011-06-21 20:33:59 följande:

Hej allihopa! Ny här :) Har BF 30 januari. Så jag är i vecka 9 nu. 23 år och första graviditeten. Har börjat blogga om graviditeten, är det fler som gör det? Vill gärna läsa andras tankar som kommer föda ungefär sammtidigt.

Välkommen, vi har samma BF du och jagGlad
    MiAmore skrev 2011-06-21 20:28:14 följande:
    Jag har också en ganska jobbig "mensvärk" idag
    Veronica O skrev 2011-06-21 20:24:13 följande:
    Vi har fått 1:a januari 2012 som beräknad BF Skrattande

Välkommen o Grattis

Det går fort till v.13 ska du se. Jag tyckte först att tiden gick sååå långsamt, men nu är jag redan i v.12, och när jag tänker tillbaka har tiden faktiskt gått ganska fort ändå

Hoppas du har rätt, det känns som en eeevighet och jag har nästan ingen semester kvar att ta ut tyvärr, annars hade det varit skönt nu!
  • min tur
    MiAmore skrev 2011-06-21 20:57:53 följande:
    Jag känner igen mig i allt du skriver! Kunde ha skrivet det själv. Funderar också på att be om att få gå på ett auorora samtal när jag ska på inskrivningen på torsd. Tror jag hade behövt det
    Vad är Aurora samatal?
  • min tur
    Marsätt skrev 2011-06-22 20:38:46 följande:
    Då har vi berättat för barnen. Dom vart jätteglada. Olivia som snart blir 7 trodde inte på oss utan sa: Mamma ni skojar eller hur? Hur kan ni veta det?
    Så söt och helt befogad kommentarGlad
Svar på tråden Januaribebis 2012