• soda

Januaribebis 2012

Får man hänga med här? Plussade igår, har fortfarande inte riktigt förstått att det faktiskt är bebis på g :-O

• soda

Oj jag kanske också borde slå till på ett angelsound, är jättenojig över om det verkligen är en bebis där inne ;/
    Jag känner inte av några speciella symptom, bara lite ont i magen (och det kan ju när man läser vara dåligt vilket gör mig ännu mer orolig.)
    Funderar på att boka en tidigt ultraljud (privat) men då får man åka upp till sthlm tror jag, någon som bor i sthlm och kan tipsa om något bra ställe?

• soda

Här blir man inte heller erbjuden vul vilket jag tycker är jättetråkigt, så jag ska nog försöka ringa privat klinik och försöka få ett vul, tråkigt nog finns bara ett ställe här i stan (som jag har hört har lång väntetid).
    Någon som vet något bra ställe i sthlm (eller västerås) där man kan göra vul privat? 

• soda
    roxylady skrev 2011-05-23 21:46:40 följande:
    Nu har min riktigt molande värk gått över till spändhet som känns molande när jag vrider på mig. Antar att det känns som det går upp å ned i med att kanske livmodern hänger med i töjandet då och då.
    Jag känner precis likadant som du gör, känns lite som träningsvärk i magen till och med.
  • soda

Kikar in i tråden, länge sen jag skrev något!

Måste bara fråga om någon av er haft som "stickningar" i magen? Har nu i flera dagar kännt att det sticks i magen ;/  Vet inte om det är något att oroa sig över, ska dock på inskrivning på tisdag så tänkte ta upp det då.

• soda

Jag har också allergibesvär och min bm sa att Clarityn var helt OK att ta!

• soda

Vad avis jag blir på er alla som snart och redan haft rul, här är det idag prick en månad kvar, vilket känns som en evighet

• soda
    smulan777 skrev 2011-08-10 17:06:25 följande:
    Shadowstorm: jag gör RUL den sista augusti, känns som man är sist ut och jag är oxå i slutet på v 20 då. Bor i Gbg och det fanns inte så många tider att välja mellan. Känns som en evighet bort.
    Jag har också RUL sista augusti och är också i v.20 då, och håller med om att det känns som en evighet till dess ;/
  • soda

Har följt tråden hela tiden men inte varit så aktiv, men måste hålla med om att bebisen i magen har ändrat sätt att röra på sig, är inte alls lika kraftiga rörelser, så skönt att höra att de flesta verkar uppleva det likadant

• soda
    got2b skrev 2012-01-31 16:44:57 följande:
    Inte jag heller. Slemproppen släppte ju för drygt en månad sen men den har väl återbildats vid detta laget.
    Jag tror min slempropp började släppa lite i fredags, blev ju nästan eld och lågor, men inte tusan har det hänt mycket sen dess, förutom en djävulsk förkylning både jag och mannen dragit på oss :(
Svar på tråden Januaribebis 2012