Inlägg från: annasmörblomma
|
-
-
Håller helt med dig! Jag har också ångest inför detta, men antagligen gör man det till en större sak än vad det är! Självklart har de haft någon som blivit förälder på företaget innan. Själv håller jag mig med att berätta tills jag är tillbaka från semestern, är då i vecka 16.Sapato skrev 2011-07-04 15:22:05 följande:Något annat: Är det bara jag som knappt vågar säga på jobbet?? Vet inte alls hur jag ska berätta för chefen.
Vill berätta denna vecka då det är semester sen och orkar inte gå runt i bikini och hålla in magen för att någon från jobbet kanske kan se.
Lycka till! -
Hej! En snabb fråga: Vad smörjer ni era magar med för att minimera risken för bristningar/töjmärken?
Och när ska man börja smörja? Jag har börjat (är supernojig kring just detta!) men det känns väldigt tidigt! Går in i v 13 idag, tjoho! -
Jag har nog gått up ca 5 kg, i v 13
-
Hej!
Ni som har kontorsjobb eller andra jobb som inte är fysiskt krävande - hur långt innan BF planerar ni att jobba?
Jag plockar nog några föräldradagar innan BF, ev också semesterdagar. Eftersom det är första barnet känner jag att vi inte har koll på vad som är "lagom" (underbart ord!)...