Inlägg från: enlitenfröken |Visa alla inlägg
  • enlitenfröken

Januaribebis 2012

Hej! Jag vet att ni har surrat på länge nu, men är det för sent att hoppa in här?
    Vår lilla knodd är beräknad att komma 12 Januari. Först trodde vi på den 3:e med efter RUL så blev vi flyttade nio dagar..(åt rätt håll ;))

• enlitenfröken

Tack!!

Jag tjatade också till mig att få lyssna på hjärtljuden i RUL! fick nån akut noja över att det inte var någon bebis här inne...trots att jag börjat få värsta magen! haha lustigt hur man funkar ibland. 

Ultraljudet var iaf utan tvekan det häftigaste jag gjort i mitt liv!!!! vilken känsla! jag är nästan avundsjuk på er som har det kvar! gud så mysigt... 

• enlitenfröken

MaHo89 ta det lugnt och vila dig ordentligt ikväll! det förtjänar ni båda två ;)

Åh så ni har två UL?? Min svägerska som också ska ha barn fick också se bebben redan i v.12! fy vad avundsjuk jag var! 

• enlitenfröken
    bumbi 84 skrev 2011-08-22 19:58:30 följande:
    Välkommen jag är med beräknad till 12 januari
    Tack! Oj va kul!! spännande och se om bebisarna tajmar varandra : ) 
  • enlitenfröken
    ccecy skrev 2011-08-23 16:55:05 följande:

Var på RUL idag, och allt var okej, blev flyttad 9dagar, från 26.1 till 17.1 och det gjorde att hela mitt liv gick i 1000delar igen. Är dock överlycklig att allt är som det skall!

Frökenolson skrev 2011-08-23 17:08:37 följande:
    oj vilket flytt, 9 dagar framåt, det måste vara ovanligt, eller? Kul, då är du mer än en vecka längre gången helt plötsligt =)
    Jag blev ju också flyttade 9 dagar, fast åt andra håller...vilket i mitt fall var tur! :) Barnmorskan sa till mig att det var väldigt vanligt om man som jag varit med om missfall nära inpå graviditeten eller om man hade oregelbundens menscykel.. En nära vän till mig blev flyttad 10 dagar tillbaka så helt ovanligt verkar det ju inte vara..
Svar på tråden Januaribebis 2012