Januaribebis 2012
Beräknad förlossning 30:e jan för min del. Första försöket, det tog sig direkt
Beräknad förlossning 30:e jan för min del. Första försöket, det tog sig direkt
paet: Ja, det står så på kartongen. Och den är bra att använda fram tills tre månader efter förlossningen också. Smörjer in magen, rumpan och brösten med den varje kväll och huden blir ju också väldigt len av den :)
Någon mer som är besviken efter UL? Vi, eller speciellt jag, ville absolut ha en kille, men fick veta att det är tjej. Hon låg dessutom helt fel, med näsan ned mot min rygg så man såg ju bara ryggraden. Rörde väl på huvudet lite grann bara. Bilderna är ju rena skämtet. Och de ska jag visa upp för släktingar och vänner nu som kommer vilja se. Hon såg att jag blev besviken när hon sa att det är en tjej, och önskade mig väl bara bättre lycka nästa gång. Usch, vill inte ha någon tjej som leker med dockor och gillar blommor och volanger.

Nej, men jag vill bara ha en son helt enkelt. Tycker att det har varit tillräckligt jobbigt själv att vara tjej. Önskade mig en son, och hoppas på det nästa gång istället.
Och det handlar inte om kläderna. Det handlar om att jag vill ha en kille.
Jag tycker själv att det är tråkigt att tänka så som jag gör. Men tycker bara att det känns fel. Brukar inte läsa här (klarar mig bra utan sånt) så jag har inte hängt med i andras historier. Och visst är det värre, men jag frågade faktiskt om någon annan också är besviken över ultraljudet.
Det hoppas jag också. Och får som sagt hoppas på en kille när syskonet kommer (som vi redan har planerat inom några år)