Januaribebis 2012
Plussade igår 
Ska bli så spännande det här, inskrivning på fredag..... jag är som är hypokondrisk annars, hur ska det gå nu!?
Plussade igår 
Ska bli så spännande det här, inskrivning på fredag..... jag är som är hypokondrisk annars, hur ska det gå nu!?
Nu hoppar jag in igen! :)
Har ni med mensvärk som ett av symtomen? iomed att det är första graviditeten så lyckas jag ibland jaga upp mig över symtom som sen visar sig vara helt normala
men jag antar att jag inte är ensam om det 
Hej! Jag har bara följt den här tråden, men tänkte att nu får jag skriva och även visa en liten bild från ultraljudet idag
Beräknad till slutet av Januari, kanske början på februari men skriver här ändå!

Ja, visst är h*n! Blev så lycklig av ultraljudet!
Hej, följer mest den här tråden! Är beräknad till den 31 januari, men har på känn att han kikar ut i februari....
Tänkte fråga om det är någon mer här som fått problem med att äta varm mat? Jag måste låta middagen svalna för annars har jag sura uppstötningar och halsbränna resten av kvällen/natten!
Fick det så för kanske två veckor sen, så känns som att det blir mer sallader eller yoghurt och flingor att äta här nu! Vilket ju inte är så dumt iofs
hur har aptiten varit annars under graviditeten? Jag har varit så himla kräsen!

När började eran mage att sjunka? jag är i vecka 36 (35+6) och magen började sjunka för kanske en vecka sen....
Vet att lillen är fixerad, och jag har hemska förvärkar på nätterna! Får se när han behagar kika ut :) längtar efter honom 
En bekant sa att hon läst en artikel om att många blir dunderförkylda 1-2 veckor innan bebisen kommer, är det något ni känner igen? Skulle vara kul att veta då jag för första gången under graviditeten har blivit dunderförkyld!!! Kanske är önsketänkande då jag längtar efter min lille Elias!!!
Hur går det för er med sömnen? Har så svårt att hitta en bekväm sovställning, vaknar med ont i höften och förvärkar, längtar efter att min lille pojk bestämmer sig för att kika ut. 8 dagar kvar till bf idag! Fast antar att jag kommer sakna magen sen när jag väl fött.
Men kommer vara underbart att äntligen få hålla min lille Elias, som jag längtar efter honom!
Och just det ja..... Grattis till er som fått era små bebisar!
Här vill det inte komma igång riktigt trots att slemproppen släppt... hade förvärkar som bara slutade helt enkelt.
Så har nu fått tid för igångsättning, skönt det!
längtar ju efter min lille prins!!
Min son Elias föddes 13/2 klockan 21.01, vägde 3860 g och 52 cm lång