Januaribebis 2012
hoppar snabbt in med en fråga bara, eftersom jag
är så himla orolig! Jag är i v 10+2 och sedan ett par dgr tillbaks, har verkligen ALLA symptom försvunnit. Inte de vanliga nattliga springa-på-toaletten-turerna för att kissa. Inget illamående. Inga ömma eller svullna bröst längre. Samt att jag verkligen inte känner mig gravid alls! Extremt oroväckande tycker jag. Har 2 missfall bakom mig, varav det sista inte upptäcktes förrän i v 13 vid ul.
Jag ska med ett flyg om ett par timmar till min pojkvän i England och känner mig helt gråtfärdig av oro.
Någon annan som har erfarenhet av att precis alla symptom försvunnit i princip samtidigt, utan att det varit ngt fel?
Har hört talas om spökveckor men ej kollat upp, vågar knappt läsa. Jag är 40 år i år och extra orolig, då jag känner jag kanske inte har många fler chanser.
Kram på er allihop och lycka till!
Frågade min barnmorska och hon sa att det var helt normalt och att jag skulle vara glad för att jag mådde så bra... Men visst blir man lite orolig. Har inte gjort något UL heller och det är många månader rill RUL känns det som...
!!