Inlägg från: suomigirl |Visa alla inlägg
  • suomigirl

finns det en lista här nånstans på när alla är beräknade och vart alla bor? om inte kan vi ej göra en sån?
    Jag kan börja... kanske alla kan skriva in sig i ordning?

suomigirl: 17 januari - Göteborg 

• suomigirl
    curiosa skrev 2012-01-09 03:47:15 följande:
    Gick och la oss runt halv ett, kände då mensvärk men inget mer.
    Vaknade ca en halvtimma senare med ont men lyckats att somna mellan varje men nu vid halv tre, tre så gick det inte att ligga kvar längre.
    Har duschat varmt men utan framgång.
    v 39+4 så den är mer än välkommen.

Min senaste förlossning (för 9, 5 år sedan) började på samma sett och då gick slemproppen ganska omgående när värkarna kommit igång.
    Dock så gjorde de inte ont som de gör nu utan var bara regelbundna fram tills knappt 1,5 timma innan hon var ute vid 17.30.
    Nu är de obehagliga redan nu!

Får se, men det känns som att det kan vara på riktigt!!!!!
    jag kan inte heller sova. Jävla värkar! nu e man inte så tuff längre.....
    38+5 idag... 
  • suomigirl

fast e så rädd att värkarna avtar om jag börjar fixa o trixa hem honom o sånt... väntar nog lite iaf... hade bara vart skönt med lite lustgas här brevid sängen :)

om man ändå kunde somna lite o inte vakna av värkar......  

• suomigirl
    curiosa skrev 2012-01-09 04:59:23 följande:
    Jag har gett upp sovrummet och sängen helt och hållet och sitter i soffan i stället.
    Så jobbigt att ligga still i sängen men lättare att sitta i soffan.

Förstår precis vad du menar med att de ska avstanna om man fixar och trixar så jag avvaktar jag med.
    mina värkar e nu starkare men kommer mer sällan.... passar på och slumrar till emellan,,,,
  • suomigirl
    curiosa skrev 2012-01-09 08:18:17 följande:
    sitter fortfarande och klockar mina värkar  (med värktimer.se ) och det är ibland 7 minuter i mellan men ibland hela vägen upp till 14 minuter men de håller i sig i snitt ca 1 min och 10 sek.
    Får se hur det slutar men är ganska säker på att det är på gång och att vi inom kort har en liten här hemma.
    jag har likadant... mellan vissa är det 7-9 min och mellan andra kan det vara upp till 20 min........... men ONT gör det!!!
Svar på tråden Januaribebis 2012